Het vernieuwde Ultras Arnhem forum!

Mededelingen, info, feedback, etc!
Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool
Status: Online

Het vernieuwde Ultras Arnhem forum!

Unread postby Rooie » 15 Jul 2016, 09:55

Zou jammer zijn... Vind het altijd wel lekker om al dan niet 'anoniem' lekker me gal te spuwen op me cluppie om dan vervolgens weer te denken dat we kampioen worden en daarna weer lekker te kankeren op alles... Lekker uitlaatklepje dus

Lexie
Since 1892
Since 1892
Status: Offline

Unread postby Lexie » 15 Jul 2016, 10:06

Rooie wrote:Zou jammer zijn... Vind het altijd wel lekker om al dan niet 'anoniem' lekker me gal te spuwen op me cluppie om dan vervolgens weer te denken dat we kampioen worden en daarna weer lekker te kankeren op alles... Lekker uitlaatklepje dus

Snap ik. Eerlijk gezegd zijn bezoekers zoals jij en Theet de reden dat ik dit nog doe. Maar de meeste mensen blijven liever op facebook hangen. Alle fora is door die klote social media om zeep geholpen.
Image ImageImage

Image

Alteveer
+50 posts
+50 posts

Unread postby Alteveer » 15 Jul 2016, 17:31

Bij mij werkt het ook nogsteeds niet qua nieuwe topics openen. Opzich zou je ook zoiets kunnen maken als dit
http://www.azfanpage.nl/
ziet er wel uit als heel veel werk, maar Vitesse is geloof ik de enige club zonder onafhankelijke fansite.
Vrijwel alles is een vroege dood gestorven.

Ze hebben ook een forum, lijkt wel veel op dit forum, maar dat heb je altijd met fora .
http://azfanpage.nl/forum/

Om zoiets te runnen heb je wel een mannetje of 10 nodig denk ik. Ze hebben wel super veel reclame op de site dus het zal waarschijnlijk niks kosten.

Rem
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rem » 15 Jul 2016, 17:43

Vroeger waren we hollywood aan de Rijn, er gebeurde altijd wel wat. Ook onder Jordania was het vaak spektakel maar nu met Joost en Mo zijn we een saaie kut club geworden. Een grijze muis. Het is allemaal vrij voorspelbaar geworden, we krijgen een bus vol Chelsea huurlingen, transfervrije speler uit de binnenlanden van Bonnowokki. thats it. Heeft niet zo zeer met fora te maken, zelfs op facebook is het niet veel meer betreft Vitesse. Gebeuren net wat te weinig leuke dingen voor een supporter. Als die 2 van RKC nog langer blijven, dan glijden we steeds verder af totdat er niemand meer in de Dome zit.

ernem zuid
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby ernem zuid » 15 Jul 2016, 18:17

allach en de wit motten sowieso het veld ruimen

Willem

Unread postby Willem » 16 Jul 2016, 11:38

Alteveer wrote:Bij mij werkt het ook nogsteeds niet qua nieuwe topics openen. Opzich zou je ook zoiets kunnen maken als dit
ziet er wel uit als heel veel werk, maar Vitesse is geloof ik de enige club zonder onafhankelijke fansite.

Ze hebben ook een forum, lijkt wel veel op dit forum, maar dat heb je altijd met fora .

Om zoiets te runnen heb je wel een mannetje of 10 nodig denk ik. Ze hebben wel super veel reclame op de site dus het zal waarschijnlijk niks kosten.

Als jullie zoiets van plan zijn, wil ik wel helpen om het op te zetten.

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 16 Jul 2016, 20:29

Zal er eens over nadenken , dankt voor alle feedback iig. :cheers:
Image ImageImage

Image

Botje
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Botje » 17 Jul 2016, 09:34

Er willen vast wat lui dokken Lexie

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 17 Jul 2016, 09:56

Niet nodig, komt wel goed. Zolang er mensen plezier hebben van het forum vind ik het best.

Wat vinden jullie van zoiets:

http://ultrasarnhem.nl/centraal/

Hier kan iedereen nieuws posten. Ook kun je kleine mededelingen droppen (nieuwtjes, whatever)
Alles komt op een tijdlijn.

Bekijk het maar eens.

Als er iemand zin heeft om eea uit te zoeken dan kan ik rechten geven. Maar wel als je een bekende bent en weet wat je doet. :bigsmile:
Image ImageImage

Image

Botje
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Botje » 17 Jul 2016, 10:48

Zit in totaal nu al zeker wel zo'n 10 jaar op een UA forum, ik kan dat niet missen hoor Lexie.
Er wordt op het vernieuwde forum ook weer meer gepost volgens mij.

Keep up the good work (Y)

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 17 Jul 2016, 11:47

Komt wel goed maatje.

Alleen de drang om er steeds mee bezig te zijn is wel wat minder dan voorheen. Maar komt goed. ;)
Image ImageImage

Image

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 17 Jul 2016, 15:33

Ok modder fokkers, probeer nog eens een topic te openen.
Image ImageImage

Image

LuubHoeffen

Unread postby LuubHoeffen » 18 Jul 2016, 14:18

Alteveer wrote:Bij mij werkt het ook nogsteeds niet qua nieuwe topics openen. Opzich zou je ook zoiets kunnen maken als dit

Ik heb de site even bekeken, zoiets is zeker gaaf, het is een zeer uitgebreidde site met zelfs een webshop met eigen merchandise. Dus inderdaad je hebt een flinke crew nodig. Onder andere iemand die de site ontwerpt en op technisch vlak onderhoudt waarschijnlijk zelfs 2, nieuwsposters, columnschrijver, fotograaf tijdens uit en thuis wedstrijden, verslag schrijver, interviewer, filmpjes maker, historici en iemand voor de stats. Denk dat je eerder aan 20 man zit of je moet een paar fulltimers hebben.

Velpenaar
+100 posts
+100 posts

Unread postby Velpenaar » 26 Jul 2016, 10:03

Rem wrote:Vroeger waren we hollywood aan de Rijn, er gebeurde altijd wel wat. Ook onder Jordania was het vaak spektakel maar nu met Joost en Mo zijn we een saaie kut club geworden. Een grijze muis. Het is allemaal vrij voorspelbaar geworden, we krijgen een bus vol Chelsea huurlingen, transfervrije speler uit de binnenlanden van Bonnowokki. thats it. Heeft niet zo zeer met fora te maken, zelfs op facebook is het niet veel meer betreft Vitesse. Gebeuren net wat te weinig leuke dingen voor een supporter. Als die 2 van RKC nog langer blijven, dan glijden we steeds verder af totdat er niemand meer in de Dome zit.

Gambia deze keer. :crysmile: (Y)

fan67
Nieuw
Nieuw

Unread postby fan67 » 26 Aug 2016, 16:46

Ziet er goed uit (Y)

Siek83

Unread postby Siek83 » 27 Sep 2016, 17:42

(L)

Moppie

Unread postby Moppie » 16 Nov 2016, 18:41

Nice

agpoe
Member
Member

Unread postby agpoe » 14 May 2017, 23:49

Botje wrote:Zit in totaal nu al zeker wel zo'n 10 jaar op een UA forum, ik kan dat niet missen hoor Lexie.

Ik wist al die tijd niet eens dat er een nieuw UA forum was gekomen. Heb een paar kostbare forumjaren gemist zie ik.

Is de conspiricy-hoek er nog? Ik spui daar graag mijn gal en wat dat betreft valt er genoeg te kankeren sinds dat het oude forum dicht is (2014 ofzo?).

Mooi dat dit er nog is in ieder geval.

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 15 May 2017, 14:05

agpoe wrote:
Botje wrote:Zit in totaal nu al zeker wel zo'n 10 jaar op een UA forum, ik kan dat niet missen hoor Lexie.

Ik wist al die tijd niet eens dat er een nieuw UA forum was gekomen. Heb een paar kostbare forumjaren gemist zie ik.

Is de conspiricy-hoek er nog? Ik spui daar graag mijn gal en wat dat betreft valt er genoeg te kankeren sinds dat het oude forum dicht is (2014 ofzo?).

Mooi dat dit er nog is in ieder geval.

Nee, maar die kan ik wel ff aanmaken. (Y)
Image ImageImage

Image

agpoe
Member
Member

Unread postby agpoe » 16 May 2017, 20:13

Oh, de NWO hoek heb ik gevonden bij chatz & dropz. Zal es kijken of ik wat interessants erop kan gooien..

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 19 May 2017, 07:41

Altijd goed (L)
Image ImageImage

Image

Return to “Over Ultras Arnhem”