Thomas Bruns

Alles over de spelers en staf van het eerste team
Jeff
+100 posts
+100 posts
Status: Offline

Thomas Bruns

Unread postby Jeff » 11 Apr 2017, 13:15

BRUNS TEKENT VIERJARIG CONTRACT
Thomas Bruns heeft maandagmiddag een vierjarig contract getekend bij Vitesse. De 25-jarige middenvelder komt na dit seizoen transfervrij over naar Vitesse.

De in Wierden geboren Bruns doorliep de jeugdopleiding van FC Twente en maakte namens Heracles Almelo zijn debuut in het betaald voetbal op 9 april 2011. In de daaropvolgende seizoenen groeide Bruns uit tot een vaste waarde in de formatie van de Heraclieden. Na bijna 200 officiële wedstrijden in het zwart-wit, maakt de aanvoerder van Heracles Almelo nu de overstap naar geel-zwart. Bruns is daarmee de eerste Arnhemse versterking voor het seizoen 2017|2018.

Technisch directeur Mo Allach over de aanwinst: “Terwijl de focus ligt op het succesvol beëindigen van dit seizoen, kijken wij ook vooruit om de selectie volgend jaar wederom op peil te hebben. Met Thomas halen we een speler die goed past bij onze speelwijze. Hij brengt de nodige ervaring en persoonlijkheid met zich mee en weet wat er van hem gevraagd wordt in de Nederlandse competitie. Wij zijn dan ook erg blij dat hij voor Vitesse gekozen heeft.”

Bruns over zijn nieuwe stap: “Ik heb geweldige jaren gehad bij Heracles Almelo. Ik heb in Almelo mijn debuut in het betaald voetbal mogen maken en we hebben Europees voetbal gespeeld. Na 6,5 jaar bij Heracles voelde het als een goed moment voor een volgende stap. Ik heb de tijd genomen om na te denken over mijn toekomst. De visie van Vitesse spreekt mij ontzettend aan. Ik denk dat ik met mijn voetbalkwaliteiten goed bij de club pas. Daarnaast ken ik trainer Henk Fraser nog van mijn tijd bij Jong Oranje, waar ik prettige herinneringen aan heb overgehouden. Ik heb gekozen op gevoel. Vitesse is de club die mij het meeste aanspreekt.”

De aanvoerder van Heracles Almelo maakt het seizoen af in Overijssel en komt vanaf volgend seizoen transfervrij over naar Vitesse.

Jeff
+100 posts
+100 posts

Unread postby Jeff » 11 Apr 2017, 13:15

Topic voor een nieuwe aanwinst kan er nog wel af, toch?

nikos demis santi
Forum oldschool
Forum oldschool
Status: Online

Unread postby nikos demis santi » 11 Apr 2017, 15:07

Hoop dat het een aanwinst is

Botje
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Botje » 11 Apr 2017, 15:49

Qua salaris is Vites qua mogelijkheden dus nog the best of the rest, goed teken!

Jeff
+100 posts
+100 posts

Unread postby Jeff » 13 Apr 2017, 18:00

Botje wrote:Qua salaris is Vites qua mogelijkheden dus nog the best of the rest, goed teken!

:lol:

Gevoel bij voetballers = salaris

nikos demis santi
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby nikos demis santi » 14 Apr 2017, 10:58

Jeff wrote:
Botje wrote:Qua salaris is Vites qua mogelijkheden dus nog the best of the rest, goed teken!

:lol:

Gevoel bij voetballers = salaris
_O- _O-

Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rooie » 14 Apr 2017, 11:24

Bruns, Tsja wat mot je erover zeggen. Dat Utrecht hem ook wilde hebben bevalt me wel, die maken best slimme keuzes sinds Ten Hag. Ik gok op eerst een Foor seizoen, wennen en op het einde wordt die beter en uiteindelijk schiet hij je naar de winst in de beker :bigsmile:

nikos demis santi
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby nikos demis santi » 14 Apr 2017, 17:16

Rooie wrote:Bruns, Tsja wat mot je erover zeggen. Dat Utrecht hem ook wilde hebben bevalt me wel, die maken best slimme keuzes sinds Ten Hag. Ik gok op eerst een Foor seizoen, wennen en op het einde wordt die beter en uiteindelijk schiet hij je naar de winst in de beker :bigsmile:

Hep foor echt hoog zitten .zei hier tuus ook.foor is elke week beeter geworden. En maak voor ons de winnende met de beeker

Rem
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rem » 16 Apr 2017, 14:26

Bruns :lol: Paar jaar terug leek het nog ergens op, nu is het gewoon lachwekkend slecht. Hij heeft geloof ik al 1 goal en 1 assist dit seizoen als aanvallende middenvelder, schiet lekker op joh. _O-

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 16 Apr 2017, 17:22

Die gaat gewoon heel lekker voetballen hier.
Image ImageImage

Image

Velpenaar
+100 posts
+100 posts

Unread postby Velpenaar » 23 Apr 2017, 10:09

Hopelijk wel beter dan gister, jezus wat was hij slecht zeg. Die geeft zomaar een paar 100% kansen weg. Die komt toch wel flink tekort voor de subtop hoor.

Emilio
Member +
Member +

Unread postby Emilio » 24 Apr 2017, 05:58

Baker gezien gisteren? Net zo'n drama.

nikos demis santi
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby nikos demis santi » 24 Apr 2017, 07:37

Precies denk dat vitesse miljoenste gebeurd heeft van de kakies om ze te laten winne

Return to “Selectie & Staf”