Arshak Koryan

Alles over de spelers en staf van het eerste team
Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool
Status: Offline

Arshak Koryan

Unread postby Rooie » 08 Jun 2016, 16:19

Koryan verlengt en maakt stap naar A-selectie

Arshak Koryan heeft zijn aflopend contract met één seizoen verlengd. Koryan krijgt de kans om zich te bewijzen bij de A-selectie.

De 20-jarige Koryan, geboren in Sochi, vertelde onlangs in het MijnVitesse-magazine dat hij het erg naar zijn zin heeft in Arnhem: “Vitesse is de plek waar ik voor mijn kansen wil gaan. De stad is aangenaam en rustig. De mensen binnen Vitesse zijn ook geweldig voor me. Ik voel me hier thuis. Het is een stuk rustiger dan in Moskou. Mijn belangrijkste doel is om het eerste elftal van Vitesse te bereiken, daar ben ik voor gekomen. Ik wil deel uit maken van de rijke historie van Vitesse.”

Image

Technisch directeur Mo Allach over Koryan: “Arshak heeft zich het afgelopen jaar uitstekend ontwikkeld bij Jong Vitesse. Koryan is op verschillende aanvallende posities inzetbaar en hij is een speler met veel dreiging, energie en een fantastische mentaliteit. Hij krijgt komend seizoen de kans om zich te bewijzen in het eerste elftal.”

Met de komst van Navarone Foor en het doorschuiven van de spelers uit de Vitesse Voetbal Academie, Jeroen Houwen, Julian Lelieveld, Thomas Oude Kotte, Mitchell van Bergen en Yuning Zhang is Koryan het zevende nieuwe gezicht in de A-selectie. Daarnaast keert Abiola Dauda terug van zijn huurperiode bij het Schotse Heart of Midlothian.

http://www.vitesse.nl/nl/nieuws/detail/ ... a-selectie

Schijnt een erg goed voetballertje te zijn...

Het wordt er alleen niet ouder op in de selectie, krijg je een beetje het verhaal van dat seizoen met debuterende van Ginkel en Propper. Erg leuk als Supporter dat ze doorkomen maar kijkend naar de ranglijst word je er waarschijnlijk met de week minder enthousiast over en daarbij bestaat ook nog eens de kans dat zulke jongetjes compleet zichzelf opblazen. En het Ernumse publiek is dan ook niet zo heel lief meer wat weer voor mentale kwalen kan zorgen. Kortom Mo mot gvd wat gaan doen met z'n nuchtere Ramadan pens...

ernem zuid
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby ernem zuid » 08 Jun 2016, 16:48

ik wordt erg moe van mo

The Fixer
Moderator
Moderator

Unread postby The Fixer » 08 Jun 2016, 17:21

Als het dan echt een toptalent is, waarom dan maar voor 1 jaar. Dan loopt hij volgend seizoen gratis de deur uit. Yeini en Ota krijgen bijvoorbeeld gelijk een contract voor 4 jaar, komen uit een 3e wereld voetballand, bovendien zijn ze oud, slecht en duur. Ik snap die logica van Allach nooit.

The Fixer
Moderator
Moderator

Unread postby The Fixer » 14 Jul 2016, 08:38

Rem
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rem » 14 Jul 2016, 09:53

Webmaster wrote:Als het dan echt een toptalent is, waarom dan maar voor 1 jaar. Dan loopt hij volgend seizoen gratis de deur uit. Yeini en Ota krijgen bijvoorbeeld gelijk een contract voor 4 jaar, komen uit een 3e wereld voetballand, bovendien zijn ze oud, slecht en duur. Ik snap die logica van Allach nooit.

Hij is ook niet echt van ons geloof ik. Vage constructie.

LuubHoeffen

Unread postby LuubHoeffen » 19 Aug 2016, 05:02

Ik zag op zo'n filmpje dat hij ook z'n naam op de heldenwand mocht plakken. Maar wat een onzin om iedereen maar als held te bestempelen als hij 1 minuut voor onze club heeft mogen spelen zonder goal of assist.

Damion
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Damion » 19 Aug 2016, 15:15

Zit toch niet te zeuren man. Is toch mooi voor die mannen als hun naam op het glas staat?
Die jeugdspelers kijken er allemaal naar uit om te mogen spelen en hun naam te mogen plakken.
Iedereen die uiteindelijk in het geel-zwart speelt van het 1ste is ergens een 'held'. Je kunt ook overal een punt van maken.

Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rooie » 20 Aug 2016, 05:19

Ze presteren iets waar wij allemaal (nog) van dromen... Kortom; helden :respect:

nikos demis santi
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby nikos demis santi » 22 Aug 2016, 06:28

Rooie wrote:Ze presteren iets waar wij allemaal (nog) van dromen... Kortom; helden :respect:

Nou ja dat was eens in ver verleden

Rem
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rem » 22 Aug 2016, 10:05

Ik kan me voorstellen dat kinderen dromen om ooit een carrière als profvoetballer te hebben. Maar toch niet 1 wedstrijdje in Vitesse 1? _O-

nikos demis santi
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby nikos demis santi » 25 Aug 2016, 04:41

Rooie wrote:Ze presteren iets waar wij allemaal (nog) van dromen... Kortom; helden :respect:

Dvv te mogen spelen .waardeloze kut clip bedoel je _O-

ACT

Unread postby ACT » 26 Nov 2016, 21:49

Speeltuinniveau!

Damion
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Damion » 26 Nov 2016, 22:38

Vond hem anders zowat de enige met inzet en dreiging in zijn spel.

Return to “Selectie & Staf”