Henk Fraser (Hoofdtrainer)

Alles over de spelers en staf van het eerste team

Is Henk Fraser de juiste trainer voor Vitesse?

Ja
12
43%
Nee
16
57%

Total votes: 28

Lexie
Since 1892
Since 1892
Status: Offline

Henk Fraser (Hoofdtrainer)

Unread postby Lexie » 31 Oct 2016, 11:07

:lol:

Image ImageImage

Image

Willem

Unread postby Willem » 31 Oct 2016, 11:12

Ik had ook al zoiets bij de trainingen gehoord, die Allach is niet goed joh. Elke speler die een beetje boven het niveau uitsteekt, wordt weggekaapt, heeft totaal geen zin bij zo'n klein cluppie als de onze. Gewoon lekker punten pakken met een systeem wat het beste uitlkomt, met veel strijd, daar komen mensen voor naar het stadion. Niet dat kansloze gepingel van de afgelopen jaren. Super traag balletje breed, balletje terug. 70% balbezit en een counter om de oren krijgen. Ik verlang naar Fredje Rutten.

Sansoni026

Unread postby Sansoni026 » 26 Nov 2016, 19:37

OPROTTEN!!!!

Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rooie » 26 Nov 2016, 19:42

Rooie wrote:Hoop nog steeds op een ander

Willem

Unread postby Willem » 26 Nov 2016, 21:39

Sansoni026 wrote:OPROTTEN!!!!

Gaat nooit gebeuren dat z'n holmaatje Allach hem de laan uit stuurt.

ACT

Unread postby ACT » 26 Nov 2016, 21:47

En de apatische manier waarmee hij langs de lijn staat. Dit kan echt niet. Hij krijgt er geen enkel tactisch en technisch plan in.... Je kunt niet eens raden met welke opdracht ze de wei in worden gestuurd. Wat een stuurloze ploeg is Vitesse onder zijn leiding. Waar zien we nou iets terug van zijn plan? Wat is zijn plan? Er wordt geen druk gezet, alles gaat in een schrikbarend laag tempo, er is totaal geen diepte. Wat verwacht deze trainer nou van zijn ploeg? Henk; in het belang van Vitesse en om je eigenwaarde te behouden; ga alsjeblieft weg! Stop ermee! Het gaat niet. Niet eens bijna... Niet eens een beetje... Gewoon veertien wedstrijden op rij zonder tot acceptabel voetbal te komen. En dan heb ik het nog niet eens over aantrekkelijk voetbal... En over de resultaten begin ik dan ook niet eens. Als je stopt, nu! En anders wordt ik echt boos.

VA1892

Unread postby VA1892 » 26 Nov 2016, 22:02

Het is gewoon nog slechter dan onder Maas. Die mocht ook tot het eind van het seizoen blijven zitten.

Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rooie » 27 Nov 2016, 11:29

Gooi hem er weer gewoon in, lekker Pastoor ophalen!!

sovjet henk
Member +
Member +

Unread postby sovjet henk » 27 Nov 2016, 15:43

Rooie wrote:Gooi hem er weer gewoon in, lekker Pastoor ophalen!!

Hulp van boven is ook wel nodig. :cheers:

442

Unread postby 442 » 18 Dec 2016, 04:43

Gewogen en te licht bevonden

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 18 Dec 2016, 07:54

Ik had er echt veel meer van verwacht. Wat een teleurstelling weer.
Image ImageImage

Image

Emilio
+100 posts
+100 posts

Unread postby Emilio » 18 Dec 2016, 11:31

Volgend jaar nog meer zwarte doeken kopen.

mark1984
+100 posts
+100 posts

Unread postby mark1984 » 18 Dec 2016, 18:44

Ja zeg het maar... zelfs met mourinho had die leerdam en ota dezelfde fouten gemaakt. Daarom zou ik de schuld van het verval vooral bij allach neerleggen, wat een matige selectie zeg..

Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rooie » 18 Dec 2016, 20:08

Het verschil is, Mourinho had die twee nooit opgesteld

Jeff
+100 posts
+100 posts

Unread postby Jeff » 05 Jan 2017, 05:48

Ron Jans komt volgend jaar vrij. Of is dit dan het verkeerde topic?

Wegen van PEC Zwolle en Jans scheiden na vier jaar
Woensdag, 4 januari 2017 om 10:03

Ron Jans en PEC Zwolle nemen na het lopende seizoen afscheid van elkaar. Dinsdagavond heeft de trainer aan voorzitter Adriaan Visser en technisch directeur Gerard Nijkamp aangegeven zijn contract niet te verlengen.
Met Jans aan het roer won PEC in 2014 de KNVB Beker en Johan Cruijff Schaal. Ook debuteerde de club in het Europees voetbal en behaalde het de hoogste eindklassering uit de clubgeschiedenis. "Van meet af aan heb ik het fantastisch naar mijn zin in Zwolle. Natuurlijk is dat gevoel gevoed door sportieve prestaties, maar ook zeker door de mensen waarmee ik intensief en zeer prettig samenwerk. We hebben met elkaar historie geschreven en ik vind het prachtig daar onderdeel van uit te maken. Toch heb ik besloten om deze zomer te vertrekken bij de club", zo licht de oefenmeester op de clubsite toe.

"Simpelweg omdat ik benieuwd ben, naar datgene er tegen die tijd op mijn pad komt. De komende periode ben ik echter tot in mijn vezels gemotiveerd om handhaving in de Eredivisie te realiseren en mijn tijd in Zwolle waardig af te sluiten.” Visser en consorten respecteren het besluit van de oefenmeester. "Samen met hem hebben we als club de afgelopen jaren een prachtige ontwikkeling doorgemaakt", zo benadrukt de voorzitter. Gezien de optelsom van sportieve prestaties kan gerust gesteld worden dat Ron de meest succesvolle trainer is uit de historie van PEC Zwolle. Ook hebben we de afgelopen 3,5 jaar een fijne werkrelatie met elkaar opgebouwd."
"Op die energieke voet verschijnen we gezamenlijk aan de start van de tweede seizoenshelft", zo besluit Visser. "Daarbij durf ik met zekerheid te stellen dat Ron, samen met de overige leden van de technische staf en de selectie, er alles aan gaat doen om het eredivisieschap van PEC te continueren. Namens de directie van PEC Zwolle spreek ik het volste vertrouwen uit dat deze capabele mensen daarin gaan slagen."

Bron: VZ

Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rooie » 05 Jan 2017, 10:23

Doet het leuk bij ploegen vanuit de underdog positie zo gezegd... Bij Heerenveen en Luik was het niet bepaald een groot succes, maar vergeleken met dat gepruts van Fraser is bijna alles, lees bijna, welkom...

Botje
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Botje » 05 Jan 2017, 12:21

"Als het gaat om veel hectiek, veel onderlinge strijd wie nu bepalend is in de club, allerlei colonnes en dubbele agenda's, daar heb ik geen zin meer in."

Jeff
+100 posts
+100 posts

Unread postby Jeff » 03 May 2017, 08:04

Fraser voor eeuwig held in Arnhem

Henk Fraser is de meest succesvolle trainer ooit van Vitesse. ‘Ik voel me ineens onwijs goed’, zegt hij. Het relaas van de winnaar in De Kuip.

Hij lacht, hij grapt, hij ginnegapt. Henk Fraser staat in de catacomben van De Kuip de pers te woord. Met hier en daar een kwinkslag. Hij omarmt aanvoerder Guram Kashia, hij lacht naar Kevin Diks. Deze avond is Vitesse één grote blije familie. Met de trainer als trots kopstuk.

Fraser (50) ziet de humor wel in van de conclusie na een enerverende bekerfinale in Rotterdam. Hij is nu officieel de meest succesvolle trainer van Vitesse, ja. ,,Dit is de eerste prijs in de clubgeschiedenis”, antwoordt Fraser gevat. ,,Ik voel me nu ineens onwijs goed.”

Weddenschapverslaving
De rekening van het succes betaalt hij wel. Hij gaat ‘binnenkort’ met geel geverfd haar door het leven. Eén dag. Het gevolg van de weddenschapverslaving van Kashia. Fraser zit er niet op te wachten, maar nu is alles even goed.

,,Ik heb nu vijf keer de beker gewonnen (waarvan vier keer als speler van Feyenoord, LL). Ik heb er nu echt meer van genoten dan voorheen, om eerlijk te zijn. Ik heb genoten van het verblijf in Huis Ter Duin (hotel in Noordwijk, LL). Ik heb genoten van onze buschauffeur, die uitstekend de weg kent en ons perfect hier naartoe heeft geleid. Ik heb genoten van de politiebegeleiding. Vijf man. Ze hebben hun werk perfect gedaan. En dan kom je hier binnen en ziet die supportersschare. Dat is echt geweldig.”

Hoogspanning
In die finale gaat ook de coach door een maalstroom aan emoties. ,,We zijn zo rustig mogelijk met de finale omgegaan”, vertelt Fraser. ,,Alles er omheen stond onder hoogspanning. En die hadden wij vervolgens in de eerste helft ook. We gingen uitstekend mee in die spanning, zal ik maar zeggen. Daarom heb ik in de rust aangegeven rustig te blijven. In balbezit moesten we meer rust hebben. Het was knap dat we in de eerste helft in de wedstrijd zijn gebleven. In de tweede helft hebben we AZ het vuur aan de schenen gelegd. Niet dat we goede voetbalden. Maar we hadden meer balbezit.”

En Vitesse heeft Rickygoal. Het Arnhemse Fantoom. Je ziet hem niet, maar hij is er wel. ,,Dat is de beste omschrijving voor hem”, oordeelt Fraser. ,,Hij kan scoren uit het niets en is heel erg belangrijk voor ons.”

Voor Vitesse is de prijs dan eindelijk binnen. Er valt een last van ieders schouders. Die 125 jaar zonder trofee is stiekem toch een loden last geweest. ,,Het keiharde werken heeft zich uitbetaald”, stelt Fraser. ,,Ik ben vaak kritisch op die gasten geweest. Maar ze hebben er hartstikke hard voor gewerkt. Zij hebben dit ook echt verdiend.”

Bron: Gelderlander

Jeff
+100 posts
+100 posts

Unread postby Jeff » 03 May 2017, 08:05

Niet de beste trainer, wel een prijs. Dat je weet wie je volgend jaar voor de groep hebt staan (want waarom zou die weg gaan of wil een club hem hebben) maakt het hopelijk ook makkelijker om door te selecteren. Met een beetje hulp van Chelsea moet er een beter team komen te staan dan aan begin van dit seizoen.

Botje
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Botje » 03 May 2017, 08:10

In de Europa League zal Vitesse meer vechtwedstrijden moeten spelen dan mooi aanvallend voetbal.
Fraser zit hier goed.

Return to “Selectie & Staf”