Ricky van Wolfswinkel

Botje
Forum oldschool
Forum oldschool
Status: Offline

Ricky van Wolfswinkel

Unread postby Botje » 30 Jul 2016

Ben met de dames weg, ik hou 'm tegoed van je!

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 30 Jul 2016

Is goed pik :gaming: :bigsmile: :cheers:
Image ImageImage

Image

The Fixer
Moderator
Moderator

Unread postby The Fixer » 03 Aug 2016

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 03 Aug 2016

Waarom praat ie zo raar dan? Qua stem bedoel ik.
Image ImageImage

Image

VA1892

Unread postby VA1892 » 04 Aug 2016

"Zou perfect passen om na Vitesse een stap vooruit te doen"

Hij heeft nog geen wedstrijd gespeeld of hij heeft het alweer over een stap vooruit doen. _O-

nikos demis santi
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby nikos demis santi » 04 Aug 2016

Lexie wrote:Waarom praat ie zo raar dan? Qua stem bedoel ik.

Het een kikker opgevreeten of zo

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 04 Aug 2016

Een kikker waar ze de hele tijd een banketstaaf in zijn reet stoppen. :lol:
Image ImageImage

Image

Rem
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rem » 27 Aug 2016

Net 27 en nu al geen hele wedstrijd meer kunnen spelen. Hij was al na een uurtje volledig opgebrand.

Damion
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Damion » 27 Aug 2016

Niet zo raar na een blessure overgehouden te hebben van afgelopen weekend en een paar dagen niet voluit hebt kunnen trainen.

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 27 Aug 2016

Vind ik wel gek voor een top sporter. Blessures kun je hebben, maar conditioneel moet je makkelijk mee kunnen komen op die leeftijd.
Image ImageImage

Image

Gerry76

Unread postby Gerry76 » 27 Aug 2016

Was me ook al opgevallen in eerdere wedstrijden, kan maar een uur mee.

nikos demis santi
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby nikos demis santi » 27 Aug 2016

tot nu toe doed hij wat die mot makelijk of niet.maar seizoen is nog lang.maar vergeet nooit meer wat die ooit gezegd heeft en na het scoren deed naar ons publiek voor utrecht,hep nog een boel goed te maken .18 doelpunten is die verplicht

mark1984
+100 posts
+100 posts

Unread postby mark1984 » 28 Aug 2016

Tot nu toe doet die waarvoor die gehaald is..krijg ook wel het id dat die maar te graag overal bij is. Helaas als dat op het moment voor een uur is maar ikzelf zie het liever dan kramert

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 28 Aug 2016

nikos demis santi wrote:tot nu toe doed hij wat die mot makelijk of niet.maar seizoen is nog lang.maar vergeet nooit meer wat die ooit gezegd heeft en na het scoren deed naar ons publiek voor utrecht,hep nog een boel goed te maken .18 doelpunten is die verplicht

Precies :cheers:
Image ImageImage

Image

VA1892

Unread postby VA1892 » 14 Jan 2017

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 14 Jan 2017

Leuk interview
Image ImageImage

Image

Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rooie » 14 Jan 2017

Heeft ook een enorme positieve invloed op de groep! Zowel sportief als sociaal. Beste aankoop sinds tijden, als die jongen toch eens wat meer potentiële assists kreeg in de spits....

Jeff
+100 posts
+100 posts

Unread postby Jeff » 16 Jan 2017

Rooie wrote:Heeft ook een enorme positieve invloed op de groep! Zowel sportief als sociaal. Beste aankoop sinds tijden, als die jongen toch eens wat meer potentiële assists kreeg in de spits....

Mooi spitsengoaltje op een fijne assist gisteren. Zelf ook nog eens 2 assists. Prima pot dus!

nikos demis santi
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby nikos demis santi » 20 Jan 2017

Jeff wrote:
Rooie wrote:Heeft ook een enorme positieve invloed op de groep! Zowel sportief als sociaal. Beste aankoop sinds tijden, als die jongen toch eens wat meer potentiële assists kreeg in de spits....

Mooi spitsengoaltje op een fijne assist gisteren. Zelf ook nog eens 2 assists. Prima pot dus!
zo mot het altijd zijn vanaf de zij kanten voorgeven dan is die op zijn best

Maffe-Rik
Toe dan!
Toe dan!

Unread postby Maffe-Rik » 19 Apr 2017

rick17.jpg

Update: Vitesse noemt uitspraak Vermeulen over Van Wolfswinkel schandalig

Vitesse verloor zaterdag door een doelpunt van Nigel Hassselbaink met 1-0 van Excelsior en een extra domper op de overwinning was de gele kaart die Ricky van Wolfswinkel pakte. De spits mist daardoor het duel met Feyenoord, maar weet nu in elk geval wel zeker dat hij in actie kan komen in de finale van de KNVB-Beker.

Vitesse neemt het zondag op eigen veld op tegen Feyenoord en een week later staat de confrontatie met AZ op het programma. Arno Vermeulen vermoedt dat Van Wolfswinkel expres geel pakte in Kralingen: “Hij maakte bonje, waarna hij geel kreeg. Ik heb het idee, al kan ik het niet bewijzen, dat het hem niet zo slecht uitkomt”, zei de analyticus bij Studio Voetbal.

“Hij heeft in interviews al vaker gezegd dat hij Feyenoord-fan is en dat hij hoopt dat ze kampioen worden. Hij pakt ook meteen zijn rust voor de bekerfinale, hij kan niet meer geblesseerd raken”, aldus Vermeulen. Pierre van Hooijdonk en Bert van Marwijk geloofden de lezing van hun collega niet, maar Emile Schelvis vindt de gedachte van Vermeulen niet zo vreemd: “Alle complottheorien komen nu ter sprake”, aldus de commentator in het voetbalpraatprogramma FC Rijnmond.

“We hielden er al rekening mee dat Vitesse een week voor de bekerfinale misschien met een iets ander gevoel naar de wedstrijd tegen Feyenoord kijkt. Het moet allemaal nog maar gebeuren. Uitwedstrijden zijn voor Feyenoord lastig. Maar er kan weinig gebeuren als ze de komende drie wedstrijden met dezelfde elf spelers kunnen spelen”, aldus Schelvis. Van Wolfswinkel staat overigens met achttien doelpunten gedeeld tweede op de topscorerslijst van de Eredivisie dit seizoen.

Na afloop van het duel met Excelsior ontkende de doelpuntenmachine overigens al dat hij zich bewust op bon liet slingeren: “Ik ben professional en wil elke wedstrijd spelen. Het was een frustrerende avond en een frustrerend moment. Ik kreeg een elleboog en daar reageerde ik te enthousiast op. ‘Zie je dat niet, of zo?’, vroeg ik aan de scheidsrechter. Ik snap dat het moeilijk te zien is, maar dan snap je toch ook mijn reactie? Ik moet zeggen dat ik daar wel slimmer in moet zijn, ik ben oud en wijs genoeg om het niet te doen”, reageerde Van Wolfswinkel voor de camera van FOX Sports.

Update 17 april 20.32 uur - Vitesse noemt uitspraak Vermeulen over Van Wolfswinkel schandalig
Vitesse heeft geen goed woord over voor de uitspraak van Arno Vermeulen. De commentator insinueerde zondagavond bij Studio Voetbal dat Ricky van Wolfswinkel met opzet geel pakte tegen Excelsior, zodat hij niet in actie kan komen in de volgende wedstrijd tegen Feyenoord. "Hij heeft in interviews al vaker gezegd dat hij Feyenoord-fan is en dat hij hoopt dat ze kampioen worden", legde Vermeulen uit. Vitesse-directeur Joost de Wit reageert op Twitter: "Duidelijk dat Arno Vermeulen Ricky van Wolfswinkel niet kent, hij wil altijd meedoen en winnen. En dit op tv speculeren, schandalig."

Wat een lul is die Vermeulen ook :fy:

Lees meer op http://www.voetbalzone.nl
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 19 Apr 2017

:fp:
Image ImageImage

Image

Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rooie » 19 Apr 2017

Vermeulen, hoe ken zo iemand toch in godsnaam telkens zo'n groot podium krijgen... Die vent zit er vaker naast dan Johan Derksen, en dat is vaak hoor

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 19 Apr 2017

Vreselijk irritant gast :kots:
Image ImageImage

Image

Jeff
+100 posts
+100 posts

Unread postby Jeff » 20 Apr 2017

"Ik heb het idee, al kan ik het niet bewijzen, dat het hem niet zo slecht uitkomt”, zei de analyticus bij Studio Voetbal.

Dat kan je wel, dipshit. Hij is geschorst voor de volgende wedstrijd, waardoor zijn plekje in de bekerfinale is verzekerd. Dat wil echter niet zeggen dat hij ging voor een gele kaart, zoals jij suggereert. Als die de wedstrijd tegen Feyenoord had kunnen spelen zou dit zijn kans vergroten op de topscores titel.

Het niveau van analytici is helaas niet zo hoog in Nederland..
Last edited by Jeff on 20 Apr 2017, edited 1 time in total.

nikos demis santi
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby nikos demis santi » 21 Apr 2017

Het gebeurd wel vaak er dat goede spelers dit expres doen om een finale te spelen.vindt er niks vreemds aan .is echt wel vaak er gebeurd hoor en zal niet de laatste keer zijn

Return to “Oud-spelers en Trainers van Vitesse”