Adnane Tighadouini

Marc
Status: Offline

Adnane Tighadouini

Unread postby Marc » 25 Aug 2016, 12:18

Er gaat een gerucht dat Tighadouini gehuurd gaat worden en dat het ook al bijna rond is.

Rem
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rem » 25 Aug 2016, 12:24

Weggestuurd omdat hij niet goed genoeg was, als ze hem terug halen is dat een brevet van onvermogen aan de technisch directeur.
Met zo'n transfer valt niks meer te winnen, het lijkt er op dat er maar 1 speler op het scoutingslijstje staat. Jammer hoor.

mark1984
+100 posts
+100 posts

Unread postby mark1984 » 25 Aug 2016, 15:11

Allach was daar toen toch niet verantwoordelijk voor? was volgens mij nog bezig bij de knvb. Maargoed zijn wel meer fouten gemaakt, wij leefden toen nog in de wereld dat we dachten dat huntelaar enz wel ff zouden komen..

Rem
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rem » 25 Aug 2016, 16:50

Mo'tje maakte toen al de dienst uit, die zit hier ondertussen al vanaf oktober 2013.

Sansoni026

Unread postby Sansoni026 » 29 Aug 2016, 10:53

http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2 ... ar-Vitesse

Spelers die terug komen bij Vitesse is nog nooit een succes bij Vitesse geweest. Ik vind het ook niet echt een bijzondere speler.
Ik had er liever een middenvelder of een linksback bij gehad.

Willem

Unread postby Willem » 29 Aug 2016, 10:56

Hoe lomp kun je zijn om een speler die eerder niet goed genoeg was terug te halen. Lekker netwerk heeft Allach zeg. :lol: _O-

VA1892

Unread postby VA1892 » 29 Aug 2016, 11:08

Had van mij ook niet echt gehoeven. Foor, Nathan, Koryan en Van Bergen kunnen allemaal op linksbuiten.

Rem
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rem » 29 Aug 2016, 11:13

Hij heeft 1 goed seizoen gehad bij NAC, verder was het allemaal vrij dramatisch.

maikel1123
+50 posts
+50 posts

Unread postby maikel1123 » 29 Aug 2016, 13:35

Welkom. Seizoen is nog lang.. je krijgt te maken met schorsingen en blesures.

Damion
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Damion » 29 Aug 2016, 14:22

Velpenaar wrote:Had van mij ook niet echt gehoeven. Foor, Nathan, Koryan en Van Bergen kunnen allemaal op linksbuiten.

Foor is geen linkbuiten. Hebben we op het middenveld nog hard nodig. Van Bergen rendeert net als Rashica alleen op rechts.
Prima aanvulling. Jaar kijken of het wat wordt. Alleen huursom, geen salaris en recht op koop.

Jeff
+100 posts
+100 posts

Unread postby Jeff » 29 Aug 2016, 18:07

Damion wrote:
Velpenaar wrote:Had van mij ook niet echt gehoeven. Foor, Nathan, Koryan en Van Bergen kunnen allemaal op linksbuiten.

Foor is geen linkbuiten. Hebben we op het middenveld nog hard nodig. Van Bergen rendeert net als Rashica alleen op rechts.
Prima aanvulling. Jaar kijken of het wat wordt. Alleen huursom, geen salaris en recht op koop.

Helemaal met je eens. De enige echte linksbuiten is toch Nathan, die in de voorbereiding een paar keer op de goede plek stond maar niet super overtuigd.

maikel1123
+50 posts
+50 posts

Unread postby maikel1123 » 29 Aug 2016, 20:53

Optie tot koop is ook opgenomen in het huurcontract (Y)

LuubHoeffen

Unread postby LuubHoeffen » 29 Aug 2016, 21:18

maikel1123 wrote:Optie tot koop is ook opgenomen in het huurcontract (Y)

Volgens mij hebben we nog nooit een optie tot koop bij een huurspeler gehad toch?

"Tighadouini wil niet te ver vooruitkijken. Met Málaga, waar hij nog tot medio 2020 onder contract staat, is ook niet gesproken over de toekomst na zijn verblijf in Arnhem. 'Ik focus me op dit seizoen.'"

http://www.vi.nl/nieuws/tighadouini-ter ... skomen.htm

Damion
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Damion » 29 Aug 2016, 21:27

Meerdere. Aissati en Barazite, bijvoorbeeld.

maikel1123
+50 posts
+50 posts

Unread postby maikel1123 » 29 Aug 2016, 21:34

LuubHoeffen wrote:
maikel1123 wrote:Optie tot koop is ook opgenomen in het huurcontract (Y)

Volgens mij hebben we nog nooit een optie tot koop bij een huurspeler gehad toch?

"Tighadouini wil niet te ver vooruitkijken. Met Málaga, waar hij nog tot medio 2020 onder contract staat, is ook niet gesproken over de toekomst na zijn verblijf in Arnhem. 'Ik focus me op dit seizoen.'"

http://www.vi.nl/nieuws/tighadouini-ter ... skomen.htm
staat op gld.nl

Jeff
+100 posts
+100 posts

Unread postby Jeff » 30 Aug 2016, 07:06

‘FC Twente was in beeld, maar ik wilde het liefst naar Vitesse’

Adnane Tighadouini bevestigt dat hij na drie seizoenen op huurbasis terugkeert bij Vitesse. De 23-jarige aanvaller, die bij Málaga nog tot medio 2020 onder contract staat, laat maandagavond aan Voetbal International weten dat zijn ‘wens’ nu is uitgekomen.

“Ik wilde naar een leuke club in Nederland. FC Twente was in beeld, maar ik wilde het liefst naar Vitesse”, aldus de enkelvoudig international van Marokko, die dinsdag medisch wordt gekeurd en woensdag voor het eerst meetraint bij zijn nieuwe ploeg.

“Ik ken de competitie en ook veel mensen. Ik ben dicht bij mijn familie en in een juiste omgeving. Bij weer een andere club zou ik weer moeten wennen. Dat is bij Vitesse niet nodig. Het voelt als thuiskomen op het oude nest”, besluit Tighadouini.

Bron: www.voetbalzone.nl

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 30 Aug 2016, 14:05

:top:
Image ImageImage

Image

LuubHoeffen

Unread postby LuubHoeffen » 30 Aug 2016, 15:38

Damion wrote:Meerdere. Aissati en Barazite, bijvoorbeeld.

Dat waren allemaal van die lul verhalen in het begin. Toen zeiden ze ook dat we optie tot koop hadden op alle Chelsea huurlingen als Rajkovic en Matic. Er is er in ieder geval nog nooit een gelicht.

Fenghao

Unread postby Fenghao » 30 Aug 2016, 15:41

Bij degradant NAC was hij wel een van de betere, maar bij alle clubs op hoger niveau gefaald. Verwacht er bar weinig van.
Maar Allach heeft een Abo op miskopen. :bigsmile:

442

Unread postby 442 » 30 Aug 2016, 17:31

Wat ik wel grappig vind is dat ik aanwezig was bij een door Vitesse en de SV Vitesse georganiseerde 'rondleiding' op het trainingscomplex waarbij o.a. de inmiddels vertrokken Terry Peters en Gerry Hamstra uitleg gaven. Dit was ongeveer een maand of 9 geleden schat ik. Ook Allach was er bij en die avond vertelde Allach ook een heel verhaal. Samen met Terry Peters spraken ze vol lof over hun systeem waarbij ze precies konden zien of een speler bij Vitesse paste, goed presteerde etc. etc. etc. Ook vertelde ze dat mede door dit systeem vitesse geen spelers heeft laten vertrekken uit de jeugd die het vervolgens elders wel hebben waargemaakt. Hij gaf aan dat Vitesse maar 1 speler heeft laten vertrekken uit de jeugd door en die uiteindelijk toch is doorgebroken (Mulder, keeper Feijenoord, Heerenveen)

Vervolgens vroeg ik Allach... Maar als dit systeem zo geweldig is.. Waarom hebben we dan Tighadouini weg gedaan naar NAC? Hadden we hem niet beter kunnen verhuren en dan zelf verkopen aan Malaga? (Adje was net een paar maanden daarvoor na een top seizoen naar Malaga gegaan voor 1,5milj.) Mo's antwoord was: Jaa, we wisten dat het een goeie speler was met talent maar zijn spel past gewoon niet bij de manier zoals Vitesse speelt. Hé, da's raar...! Haal je nu een speler die eigenlijk niet past in de manier hoe Vitesse speelt?

Beetje jammer.. Wees dan gewoon een vent en zeg, ja... Die glipte door ons systeem. Dat was een vergissing.

Sansoni026

Unread postby Sansoni026 » 30 Aug 2016, 17:38

442 wrote:Wat ik wel grappig vind is dat ik aanwezig was bij een door Vitesse en de SV Vitesse georganiseerde 'rondleiding' op het trainingscomplex waarbij o.a. de inmiddels vertrokken Terry Peters en Gerry Hamstra uitleg gaven. Dit was ongeveer een maand of 9 geleden schat ik. Ook Allach was er bij en die avond vertelde Allach ook een heel verhaal. Samen met Terry Peters spraken ze vol lof over hun systeem waarbij ze precies konden zien of een speler bij Vitesse paste, goed presteerde etc. etc. etc. Ook vertelde ze dat mede door dit systeem vitesse geen spelers heeft laten vertrekken uit de jeugd die het vervolgens elders wel hebben waargemaakt. Hij gaf aan dat Vitesse maar 1 speler heeft laten vertrekken uit de jeugd door en die uiteindelijk toch is doorgebroken (Mulder, keeper Feijenoord, Heerenveen)

Vervolgens vroeg ik Allach... Maar als dit systeem zo geweldig is.. Waarom hebben we dan Tighadouini weg gedaan naar NAC? Hadden we hem niet beter kunnen verhuren en dan zelf verkopen aan Malaga? (Adje was net een paar maanden daarvoor na een top seizoen naar Malaga gegaan voor 1,5milj.) Mo's antwoord was: Jaa, we wisten dat het een goeie speler was met talent maar zijn spel past gewoon niet bij de manier zoals Vitesse speelt. Hé, da's raar...! Haal je nu een speler die eigenlijk niet past in de manier hoe Vitesse speelt?

Beetje jammer.. Wees dan gewoon een vent en zeg, ja... Die glipte door ons systeem. Dat was een vergissing.

Allach is een leugenaar, dat wist iedereen toch al lang? Smerigste varken dat we ooit bij Vitesse hebben rondlopen.

Wel klote dat je geen reet aan die mocro's hebt tijdens de Ramadan, dan mogen ze zich alleen s nachts helemaal voldouwen met vreten.

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 30 Aug 2016, 21:22

Een soort Rutte van Vitesse :bigsmile:
Image ImageImage

Image

Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rooie » 31 Aug 2016, 09:21

Prima spelertje voor Vites nu... Ik houd de moed er in, maakt er 10 en we worden vijfde

Willem

Unread postby Willem » 31 Aug 2016, 09:37

Hoe kan je nou 5e worden met zo'n waardeloos middenveld en verdediging? Of is het gewoon iets wat je hoopt zonder verder naar de kwaliteiten in de selectie te kijken?

Fenghao

Unread postby Fenghao » 31 Aug 2016, 09:54

Ik denk ook dat het niks gaat worden maar ach ....

Image

Return to “Oud-spelers en Trainers van Vitesse”