Maikel van der Werff

Alles over de spelers en staf van het eerste team
The Fixer
Moderator
Moderator
Status: Offline

Maikel van der Werff

Unread postby The Fixer » 26 May 2016

Van der Werff: "Niet geworden wat ik ervan had verwacht"

Image

Met een slecht gevoel kijkt Maikel van der Werff terug op zijn eerste seizoen als speler van Vitesse. De 27-jarige verdediger had meer verwacht van zijn eerste voetbaljaar in Arnhem, zo laat hij weten.

Vorig jaar maakte de centrumverdediger de overstap van PEC Zwolle naar Vitesse. "PEC is erg gemoedelijk. Vitesse is juist wat groter en professioneler. Dat had ik ook wel verwacht. Mijn eerste seizoen bij Vitesse is niet geworden wat ik ervan verwacht had", zegt hij tegen VI.

"Het was teleurstellend, we mogen niet tevreden zijn", vervolgt hij. "We hebben zeker in thuiswedstrijden tegen de op papier mindere clubs veel punten laten liggen. Dat mag niet. Het gevoel heerst nu heel erg dat het goed is dat het seizoen is afgelopen. We hebben het afgelopen week met zijn allen afgesloten en direct al met een aantal spelers bij elkaar gezeten om af te spreken dat we dit koste wat kost recht willen zetten. Dat gevoel leeft heel erg bij de spelers. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt over wie de nieuwe trainer wordt. Dat geeft ongetwijfeld meer rust rond de club", zegt Van der Werff, die zijn profloopbaan begon bij FC Volendam.

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/29 ... -verwacht/

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 26 May 2016

Dan motten ze onderhand een keertje kampioen worden, eerder verschijnt er bij mij geen lach meer op mijn gezicht.

Suuzie
Toe dan!
Toe dan!

Unread postby Suuzie » 30 May 2016

:shootme:

Rem
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rem » 18 Jul 2016

Maakt nogsteeds niet een echt sterke indruk, in de oefenpotjes vond ik hem toch ook weer zeer matig.

LuubHoeffen

Unread postby LuubHoeffen » 07 Aug 2016

Zo ontzettend slecht spelen en dan zo'n vrij trap opeisen alsof je Roberto Carlos bent. :lol:

Return to “Selectie & Staf”