Potentiële Spelers 2016/2017

Dump hier alle geruchten over mogelijke transfers van spelers/trainers

Op welke 3 posities moet Vitesse zich in de winterstop in ieder geval nog versterken?

Doelman
1
3%
Rechtsachter
4
11%
Rechter centrale verdediger
0
No votes
Linker centrale verdediger
2
6%
Linksachter
9
26%
Verdedigende middenvelder
0
No votes
Centrale middenvelder
6
17%
Aanvallende middenvelder
3
9%
Rechtsbuiten
1
3%
Spits
1
3%
Linksbuiten
8
23%

Total votes: 35

Damion
Forum oldschool
Forum oldschool
Status: Offline

Potentiële Spelers 2016/2017

Unread postby Damion » 07 Aug 2016, 16:34

Probeer even goed te lezen. Ik beoordeel hem ook op zijn ontwikkeling en progressie bij de O19. Waar jij hem niet vaak of nooit heb zien spelen, als ik het zo in schat.
Aissati speelde in een seizoen bijna alle wedstrijden en scoorde 6 keer. Niet slecht voor een middenvelder.

maikel1123
+50 posts
+50 posts

Unread postby maikel1123 » 07 Aug 2016, 20:37

Willem zegt dat het geen succes was de mocro's bij vitesse. Ik ben het daar mee eens. Als jij al vind dat iemand een succes, of in jou woorden niet verkeerd is na 3 invalbeurten dan heb je geen verstand van voetbal. Aissati met 6 goals in 1 seizoen als aanvallende middevelder goed noemen gaat er bij mij ook niet in.

nikos demis santi
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby nikos demis santi » 09 Aug 2016, 11:50

Ook jij zit er welles naast rooie rotzak

Alteveer
+50 posts
+50 posts

Unread postby Alteveer » 09 Aug 2016, 12:13

Achenteh was wel een goeie heur. _O-

LuubHoeffen

Unread postby LuubHoeffen » 11 Aug 2016, 15:59

Contract van Duarte bij Ajax is ontbonden. Dat is wel een type speler die we in onze selectie missen. Eentje die voor ons op het middenveld de kilometers maakt, nog niet zo goed als Van Ginkel maar hij heeft wel een hele fijne techniek.

Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool
Status: Online

Unread postby Rooie » 11 Aug 2016, 16:25

Eerst Boerrigter en nu duarte... Kom op zeg

We spelen top vijf eredivisie, geen Jupiler league

Alteveer
+50 posts
+50 posts

Unread postby Alteveer » 11 Aug 2016, 17:08

Top 5, was het maar waar. Het lijkt wel alsof iedereen na de geflateerde zege op Willem II vergeten is dat we vorig seizoen 9e zijn geworden. Ben het met Luub eens dat we een loper op het middenveld missen. Middenveld oogde tegen Willem II en ook in eerdere tijdens oefenwedstrijden zeer matig, net als de verdediging overigens. Als we echt mee willen doen voor de top 5 zullen we naast een linksback, centrale verdediger en een linksbuiten ook nog een box to box middenvelder moeten hebben. Ik verwacht op een aantal huurlingen van Chelsea na eigenlijk geen eigen versterkingen meer. We mogen blij zijn als we de play-offs gaan halen.

sovjet henk
Member +
Member +

Unread postby sovjet henk » 11 Aug 2016, 17:24

Alteveer wrote:Top 5, was het maar waar. Het lijkt wel alsof iedereen na de geflateerde zege op Willem II vergeten is dat we vorig seizoen 9e zijn geworden. Ben het met Luub eens dat we een loper op het middenveld missen. Middenveld oogde tegen Willem II en ook in eerdere tijdens oefenwedstrijden zeer matig, net als de verdediging overigens. Als we echt mee willen doen voor de top 5 zullen we naast een linksback, centrale verdediger en een linksbuiten ook nog een box to box middenvelder moeten hebben. Ik verwacht op een aantal huurlingen van Chelsea na eigenlijk geen eigen versterkingen meer. We mogen blij zijn als we de play-offs gaan halen.

Als Vitesse vorig seizoen geen half jaar Rob Maas als trainer had gehad waren we echt wel hoger geëindigd, als je daarvoor een trainer had die er boven op zat (Bosz) en dan laat die koekebakker van Maas de teugels zodanig vieren dat alle automatismen er uit gaan met als gevolg spelers die hun zelfvertrouwen kwijtraken met uiteindelijk een ploeg die op 60/70 procent presteerd los daarvan kijk eens naar de concurentie en maak mij dan maar eens wijs dat buiten de traditionele top drie en misschien AZ er nog ploegen beter zijn dan Vitesse, we hebben nu ook weer echte centrumspitsen wat een wereld van verschil maakt en als je Foor terug hebt heb je meteen die loper die nu al veel verder is dan die Duarte.

Alteveer
+50 posts
+50 posts

Unread postby Alteveer » 11 Aug 2016, 18:12

Maas is natuurlijk geen toptrainer, maar je kan niet alles in zijn schoenen schuiven, de selectie was net als dit seizoen te smal. Er waren flink wat basis spelers die voor Bosz wel inzetbaar waren maar niet voor Maas. Bijvoorbeeld Achenteh moest weg en daar werd een nog mindere speler als Ota voor terug gehaald die overigens ook nog geschorst werd. Dauda werd verhuurd op het moment dat Solanke geblesseerd raakte. Leerdam werdt verbannen naar Jong Vitesse, Uiteraard was Kruiswijk voor lange tijd geblesseerd. Nathan was geblesseerd, Rashica, Nakamba, Brown en Ibarra waren er een paar wedstrijden out en backup Pantic werd teruggestuurd. Kan mee herinneren dat Diks, vd Werff en Yeini allemaal op de zelfde dag geschorst waren. Dat is me nogal een lijst. Bosz had het met deze problemen niet veel beter gedaan. Zo'n seizoen zit er dit seizoen weer in, de basis is redelijk, maar op de bank is het niet veel.

Gerry76

Unread postby Gerry76 » 12 Aug 2016, 03:48

Duarta op z'n oude niveau is zeker een meerwaarde. Veel snelheid en diepgang in z'n spel, kan ook het tempo van een wedstrijd bepalen.

ET
Member
Member

Unread postby ET » 12 Aug 2016, 05:51

Ach kom... Voor wie moet die spelen dan?

Gerry76

Unread postby Gerry76 » 13 Aug 2016, 19:39

Bijvoorbeeld voor Baker. Wel leuk hoor al die vrije trappen en corners, maar we hebben er nog geen zak aangehad. Je mist echt een loper, dat zien we nu eigenlijk elke week terug. Bovendien is een beetje concurrentie op die positie geen overbodige luxe.

nikos demis santi
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby nikos demis santi » 14 Aug 2016, 05:53

Jongens als propper en van Ginkel die ze lekker makkelijk laten gaan en diks.nu is het gaten kaas.wat een backs zeg en dan die kassia wat een over het paart getrokken lamlul.en wordt nog op handen gedragen ook.wordt met de week meer de pop ster in Arnhem als je hem ziet lopen in de stad sukkel.lopen ook allemaal kippen borsjes in ons team geen echte zwaar gewichten

Willem

Unread postby Willem » 14 Aug 2016, 06:55

Alteveer wrote:Maas is natuurlijk geen toptrainer, maar je kan niet alles in zijn schoenen schuiven, de selectie was net als dit seizoen te smal. Er waren flink wat basis spelers die voor Bosz wel inzetbaar waren maar niet voor Maas. Bijvoorbeeld Achenteh moest weg en daar werd een nog mindere speler als Ota voor terug gehaald die overigens ook nog geschorst werd. Dauda werd verhuurd op het moment dat Solanke geblesseerd raakte. Leerdam werdt verbannen naar Jong Vitesse, Uiteraard was Kruiswijk voor lange tijd geblesseerd. Nathan was geblesseerd, Rashica, Nakamba, Brown en Ibarra waren er een paar wedstrijden out en backup Pantic werd teruggestuurd. Kan mee herinneren dat Diks, vd Werff en Yeini allemaal op de zelfde dag geschorst waren. Dat is me nogal een lijst. Bosz had het met deze problemen niet veel beter gedaan. Zo'n seizoen zit er dit seizoen weer in, de basis is redelijk, maar op de bank is het niet veel.

Ik vrees dat je gelijk hebt. Maas wilde op dezelfde voet als Bosz door maar had veel personele problemen. Ook dit seizoen weer klopt de selectie voor geen kant. Zowel kwalitatief als kwantitatief komen we flink tekort om aanspraak te maken voor een top 5 plek. Dramatische verdediging en ook missen we fysiek op het middenveld. We zijn weinig opgeschoten tov vorig seizoen, ik kan me de laatste overwinning in de Gelredome al niet eens meer herinneren? 2015 ofzo?

Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rooie » 14 Aug 2016, 07:26

Heilig van overtuigd dat wij bij de bovenste zes eindigen

mark1984
+100 posts
+100 posts

Unread postby mark1984 » 14 Aug 2016, 11:31

Ik ook, je hebt vooral ook temaken met geluk en dat had je vorige week wel bij wiilem2

LuubHoeffen

Unread postby LuubHoeffen » 15 Aug 2016, 14:16

Waar blijft die linksback ?

ernem zuid
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby ernem zuid » 15 Aug 2016, 15:00

ota matig , kruiswijk te traag , mot een nieuwe komen idd

Willem

Unread postby Willem » 16 Aug 2016, 15:08

Normaal komen de Chelsea jochies rond deze tijd tot aan de laatste minuut van de transferdeadline.
Ik verwacht er nog minimaal wel een stuk of twee.

Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rooie » 18 Aug 2016, 09:30

Nou Mo hier is je buitenkansje
Poulsen mag weg bij PSV!!

Jeff
+100 posts
+100 posts

Unread postby Jeff » 18 Aug 2016, 15:06

Rooie wrote:Nou Mo hier is je buitenkansje
Poulsen mag weg bij PSV!!

Verdediger met ervaring kan geen kwaad. Kan die Japanner, wat volgens mij toch echt geen verdediger is, lekker op de bank zitten.

ernem zuid
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby ernem zuid » 18 Aug 2016, 17:41

zie room nog wel naar de joden gaan , als die odwer na barca gaat _O-

mark1984
+100 posts
+100 posts

Unread postby mark1984 » 18 Aug 2016, 20:02

Wat zou je daar voor trug moeten halen?? Lekker aan zijn contract houden

Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rooie » 18 Aug 2016, 20:17

Room staat bovenaan de lijst bij die neuzen... Dus die zullen we wel voor een kleine 4 miljoen laten gaan aangezien we tegen marcje niet kunnen opboksen met die RKC kneuzen... Kennen we het jaar afmaken met die ouwe Deen

nikos demis santi
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby nikos demis santi » 18 Aug 2016, 21:01

ernem zuid wrote:zie room nog wel naar de joden gaan , als die odwer na barca gaat _O-

volgens sport nieuws gaat die weg

Return to “Transfer Geruchten”