Zoektocht Vitesse naar nieuwe trainer begonnen

Dump hier alle geruchten over mogelijke transfers van spelers/trainers

Wie moet de nieuwe trainer van Vitesse worden?

Henk ten Cate
6
18%
Henk Fraser
5
15%
Ron Jans
6
18%
Art Langeler
0
No votes
Alfred Schreuder
1
3%
Jaap Stam
1
3%
John Stegeman
5
15%
Edward Sturing
0
No votes
Gertjan Verbeek
8
24%
Iemand anders, namelijk...
2
6%

Total votes: 34

The Fixer
Moderator
Moderator
Status: Offline

Zoektocht Vitesse naar nieuwe trainer begonnen

Unread postby The Fixer » 18 May 2016, 00:29

Image

Met het vertrek van Rob Maas moet Vitesse op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer. Volgens technisch directeur Mo Allach heeft de club nog met geen enkele kandidaat gesproken. Toch heeft de Arnhemse club wel een schaduwlijst.
Enkele weken geleden werden voorzichtig wat lijntjes uitgegooid naar Alfred Schreuder. De voormalig trainer van FC Twente staat onder contract bij het Duitse 1899 Hoffenheim en heeft inmiddels aangegeven daar te gaan verlengen. Mogelijk is Schreuder los te weken bij de Bundesliga-club onder het mom van positieverbetering.

Maar er zijn meer opties. Allach heeft achter de schermen aangegeven gecharmeerd te zijn van ADO-trainer Henk Fraser. De technisch directeur en ADO-trainer hebben veel gemeenschappelijke vrienden in het voetbal. Fraser is sinds 2014 hoofdtrainer in Den Haag en heeft in de Hofstad te maken met de inmenging van eigenaar Hui Wang.

Op Papendal zingt de naam van Erwin van de Looi rond. De huidige trainer van FC Groningen loopt uit zijn contract en kan op veel steun rekenen vanuit de Arnhemse jeugdopleiding. Bovendien heeft Van de Looi een verleden als Vitesse-speler. Ook Henk ten Cate, John Stegeman, Art Langeler, Jos Luhukay en clubman Edward Sturing staan er goed op in Arnhem.

http://www.vi.nl/nieuws/zoektocht-vites ... gonnen.htm
Last edited by The Fixer on 24 May 2016, 15:43, edited 1 time in total.

The Fixer
Moderator
Moderator

Unread postby The Fixer » 25 May 2016, 22:33

Erwin van der Looi naar Willem II, en Jos Luhukay naar VfB Stuttgart.

Botje
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Botje » 26 May 2016, 05:36

Ten Cate is te oud en over the hill

Lexie
Since 1892
Since 1892
Status: Online

Unread postby Lexie » 26 May 2016, 08:59

ill chill :bigsmile:

Ja ik heb geen idee. Het lijkt mij iemand die de jongens achter de kloten aan zit.

The Fixer
Moderator
Moderator

Unread postby The Fixer » 26 May 2016, 13:20

Ik denk zelf Fraser met Sturing als assistent. Mo en Fraser zijn matties geloof ik. Mo'tje kijkt qua staf altijd in z'n eigen vriendenkring.

The Fixer
Moderator
Moderator

Unread postby The Fixer » 26 May 2016, 18:11

Image

Nou zal je misschien denken , zoiets kan iedereen wel roepen, echter wist deze persoon de transfer van Foor een aantal weken voor dat het bekend werd te melden op Vitesse.nl Dus wie weet klopt er wat van. Echter geen naam, wel een land. :mrgreen:

Samantha95

Unread postby Samantha95 » 27 May 2016, 11:36

Of het is een trainer die momenteel bezig in Duitsland werkt, zoals bijvoorbeeld Verbeek.
Schaaf is ontslagen bij Hannover, alleen geen idee of hij de Hollandse stijl hanteerd

The Fixer
Moderator
Moderator

Unread postby The Fixer » 27 May 2016, 12:13

Ron Jans hoog op wensenlijst Vitesse, maar trainer blijft bij PEC Zwolle

Image

ARNHEM - Vitesse ziet in Ron Jans een uitstekende trainer voor de komende jaren, maar de coach van PEC Zwolle lijkt onhaalbaar. Bovendien zegt Jans nog niets vanuit Arnhem te hebben vernomen.

Vitesse zit volgens directeur Joost de Wit nog in 'een oriënterende fase' over de opvolging van Rob Maas. Die kreeg eind april, dus al voor de laatste twee speelronden, te horen dat er geen toekomst meer is voor hem als hoofdtrainer bij de Arnhemse club. Maas werd afgerekend op de slechte resultaten en het vaak onaantrekkelijke voetbal dat onder zijn leiding werd gespeeld.

Frisse persoonlijkheid
Als mogelijk opvolger staat de 57-jarige Ron Jans hoog op de wensenlijst bij Vitesse. Dat melden verschillende bronnen tegenover Omroep Gelderland. Met de geboren Zwollenaar verwacht de Arnhemse club weer spectaculair, verrassend en aanvallend voetbal te kunnen spelen. Voor Vitesse zijn die kenmerken essentieel. Ook de frisse persoonlijkheid die de doorgaans sympathieke Jans zou meebrengen, zou het imago van de club goed doen, zo denken ze bij Vitesse.

Jans laat echter weten nog niets gehoord te hebben. 'Het streelt wel, maar er is niemand bij mij geweest. Ik heb bij PEC ook nog een doorlopend contract, hoewel daar ook een paar ontsnappingsclausules in zitten. Maar Vitesse zit daar niet bij', aldus de trainer.

Directeur Joost de Wit laat weten dat er voorlopig geen nieuws valt te verwachten over een nieuwe trainer voor het komende seizoen. De eerste training bij Vitesse staat gepland op 26 juni.

http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2 ... PEC-Zwolle

The Fixer
Moderator
Moderator

Unread postby The Fixer » 30 May 2016, 20:32

Image

Die weet al hoe het er bij Vitesse aan toe gaat, die komt vast niet. :cheers:

The Fixer
Moderator
Moderator

Unread postby The Fixer » 31 May 2016, 09:45

Vitesse kan kandidaat definitief vergeten na nieuws uit Abu Dhabi

Image

Henk ten Cate blijft bij Al-Jazira. De trainer tekende in december een contract tot het einde van het seizoen in Abu Dhabi, maar de samenwerking is nu met één jaar verlengd, zo heeft de club uit de Verenigde Arabische Emiraten bekendgemaakt.

Ten Cate liet Al-Jazira stijgen van de tiende naar de zevende plaats in de competitie en het seizoen werd afgelopen zondag afgesloten met de eindzege in de Presidents Cup, de nationale beker van de emiraten. In de finale werd het Al-Ain van Ryan Babel na strafschoppen verslagen.
“Ik houd er niet van om na zulke wedstrijden persconferenties te houden. Ik ga liever de kleedkamer in, een drankje drinken en feest vieren met mijn spelers”, zei Ten Cate na afloop van het duel. Hij werd overigens ook nog genoemd als mogelijke opvolger van Rob Maas bij Vitesse, maar de Arnhemmers lijken dus verder te kunnen zoeken.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=279362

LuubHoeffen

Unread postby LuubHoeffen » 31 May 2016, 10:08

Mooi dat al die geruchten ontkracht zijn over Ten Cate, kunnen we ons weer op een ander richten. Ik zie liever wat meer strijd en passie, heb het wel gehad met dat mooi weer voetbal zonder punten. Verbeek :bigsmile:

Samantha95

Unread postby Samantha95 » 31 May 2016, 11:07

Ten Cate zou overal gisignaleerd zijn rondom Arnhem, terwijl hij gewoon lekker z'n zakken aan het vullen is in Arabië.

Poeder
Nieuw
Nieuw

Unread postby Poeder » 31 May 2016, 13:11

Allemaal middelmaat helaas,.... hoop op een stuntje wat ze ook bij nek hebben gedaan.

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 31 May 2016, 13:15

Ron Jans mag van mij ook een poging wagen.

Jeff
+100 posts
+100 posts

Unread postby Jeff » 31 May 2016, 13:50

Tot zover dus Ten Cate..

LuubHoeffen

Unread postby LuubHoeffen » 31 May 2016, 17:08

Sjaak026 wrote:Ik denk zelf Fraser met Sturing als assistent. Mo en Fraser zijn matties geloof ik. Mo'tje kijkt qua staf altijd in z'n eigen vriendenkring.

Ik zet m'n geld nu ook op Fraser.

Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rooie » 31 May 2016, 19:11

Zou ik een verschrikkelijke keuze vinden
Ik hoop nog steeds op een verrassende naam die me toch weer positief stemt, maar goed dat zal wel me geel zwerte hart icm hoop zijn...

LuubHoeffen

Unread postby LuubHoeffen » 01 Jun 2016, 14:19

Hoe zit het nou met die Duitser? Is daar al meer over bekend? Dat zie ik meer zitten dan de trainers van dit lijstje.

Damion
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Damion » 01 Jun 2016, 15:20

Geduld hebben is toch maar lastig.
Voor 26 juni komt de selectie niet eens bij elkaar en heb je als trainer ook niets te doen.
De selectie wordt door de TD bepaald.

Jojo
Member
Member

Unread postby Jojo » 01 Jun 2016, 17:30

Hebert Neuman - komt die voor de derde keer..... cool..

Sansoni026

Unread postby Sansoni026 » 01 Jun 2016, 17:35

Damion wrote:Geduld hebben is toch maar lastig.
Voor 26 juni komt de selectie niet eens bij elkaar en heb je als trainer ook niets te doen.
De selectie wordt door de TD bepaald.

Dat klopt, al kan je als trainer natuurlijk wel voorbereiden op het komende seizoen, bijvoorbeeld wedstrijden bekijken van het vorige seizoen, of de statistieken en analyze's bekijken van je spelers.
Het blijft apart dat men zich nog in de orientërende fase bevind, zoals De Wit aangaf.
Dan is er dus geen sprake van het befaamde "lijstje" met trainers, die Maas mogelijk moesten opvolgen.

Damion
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Damion » 01 Jun 2016, 20:05

Quote: Het blijft apart dat men zich nog in de orientërende fase bevind, zoals De Wit aangaf.
Dan is er dus geen sprake van het befaamde "lijstje" met trainers, die Maas mogelijk moesten opvolgen.

Wat verwacht je dan dat hij zegt. 'Ja we zijn druk bezig en we hebben een lijstje.' Dan wil weer iedereen weten welke namen daar op staan. In pruimentijd krijg je op nietszeggende vragen, nietszeggende antwoorden. Ik zou het ook graag anders zien, maar dat is elke zomer zo en zal ook nooit anders worden.

Velpenaar
+100 posts
+100 posts

Unread postby Velpenaar » 02 Jun 2016, 02:45

Zit natuurlijk wel een verschil in hoe Vitesse naar de media communiceerd en de rest van de Eredivisie clubs.
Die geven gewoon aan voor welke positie's ze nog spelers zoeken, is reuze interessant voor de Vitesse supporters om te weten of we nog een spits erbij krijgen of een nieuwe linksback. Je zal zien dat er bij een normale communicatie ook mensen sneller hun SK verlengen.

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 02 Jun 2016, 08:10

Vitesse en communiceren _O-
Image ImageImage

Image

Noord127
Member
Member

Unread postby Noord127 » 02 Jun 2016, 15:16

Zie het allemaal wel, ben nog steeds Vitesse moe na afgelopen seizoen. Als ik zou moeten kiezen uit het lijstje hierboven zou ik gaan voor Stegeman of Fraser.

Return to “Transfer Geruchten”