Vitesse Voetbal Academie

The Fixer
Moderator
Moderator
Status: Offline

Theo Janssen (Assistent-trainer Jong Vitesse)

Unread postby The Fixer » 20 May 2016, 12:11

Theo Janssen wordt trainer bij Vitesse

Image

Theo Janssen gaat vanaf de zomer aan de slag als assistent-trainer bij Jong Vitesse. De 34-jarige Arnhemmer was na zijn actieve loopbaan al als scout verbonden aan de club waar hij zijn jeugdopleiding genoot.

“Na mijn spelersloopbaan ben ik mij gaan oriënteren. Na scout te zijn geweest heb ik er nu voor gekozen om weer op het veld te staan. Ik denk dat de rol van assistent-trainer mij goed past. Vitesse is mijn club en daar wil ik nog jarenlang voor uitkomen."

Janssen heeft flinke ambities als trainer. "Ik start volgend jaar de gecombineerde trainerscursus TCII/III. Ik heb de laatste weken een aantal keer meegelopen op het trainingsveld. De klik met John Lammers is goed en dat we met Jong Vitesse de Tweede Divisie in gaan zie ik als een mooie uitdaging.”

Lammers verlengde vrijdag zijn contract als trainer van Jong Vitesse met één seizoen. Het team begint na de zomer in de nieuw op te zetten Tweede Divisie.

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... /fixtures/

The Fixer
Moderator
Moderator

Unread postby The Fixer » 25 Jun 2016, 13:53

Image

Alle trainers van de Vitesse Voetbal Academie voor het seizoen 2016|2017 zijn bekend.

Eerder werd de indeling van de boven- en middenbouw al gemeld. Deze week wordt er door de jeugdteams op Papendal getraind in de nieuwe samenstellingen. Vanaf volgende week gaan de jeugdspelers genieten van een welverdiende vakantie voordat in augustus de competities weer van start gaan.

De traditionele onderbouw, O12, O11 en O10, wordt komend seizoen uitgebreid met een elftal. Vitesse start met een elftal voor spelers onder de negen jaar. De spelers, afkomstig uit het geboortejaar 2008, worden getraind door Leo van de Kraats. De ervaren jeugdtrainer krijgt daarbij ondersteuning van assistent-trainer Henk Ysselstijn. Vitesse kiest voor dit elftal, zodat de spelers op jonge leeftijd al kennis kunnen maken met de club en zo nog beter worden klaargestoomd op wat komen gaat.

Trainers Vitesse Voetbal Academie 2016|2017:

Vitesse - O19
Hoofdtrainer: Remco van der Schaaf
Assistent-trainer: Nicky Hofs

Vitesse - O17
Hoofdtrainer: Kevin Moeliker
Assistent-trainer: Tim Cornelisse

Vitesse - O16
Hoofdtrainer: Ruud Knol
Assistent-trainer: Habib Al Mohsinawi

Vitesse - O15
Hoofdtrainer: Michael Jansen
Assistent-trainer: Bart van Rooijen

Vitesse - O14
Hoofdtrainer: Jos Dietrich
Assistent-trainer: Leon Hese

Vitesse - O13
Hoofdtrainer: Patrick Ax
Assistent-trainer: Jordy Kluitenberg

Vitesse - O12
Hoofdtrainer: Harry Rutgers
Assistent-trainer: nog niet bekend

Vitesse - O11
Hoofdtrainer: Mitchel Jansen
Assistent-trainer: Ken van den Broek

Vitesse - O10
Hoofdtrainer: Bart van Rooijen
Assistent-trainer: Dennis Knuiman

Vitesse - O9
Hoofdtrainer: Leo van de Kraats
Assistent-trainer: Henk Ysselstijn

The Fixer
Moderator
Moderator

Unread postby The Fixer » 26 Jul 2016, 09:54

KNVB-coach Petersen hoofd jeugdopleiding bij Vitesse

Image

Vitesse heeft een nieuwe hoofd jeugdopleiding gevonden. Edwin Petersen (47) komt over van de KNVB en heeft in Arnhem een contract tot medio 2019 getekend.

Petersen wordt in Arnhem hoofd van de voetbalacademie van Vitesse en volgt Gerry Hamstra op, die na zeven jaar overstapte naar SC Heerenveen. Bij de KNVB was Petersen onder meer trainer van Oranje Onder-16, assistent-trainer van Oranje Onder-19 en manager talentontwikkeling. Voorheen werkte hij onder meer in de jeugdopleiding van PSV en was hij assistent-trainer en hoofd jeugdopleiding bij FC Edmonton uit Canada.

'De club heeft goed voor ogen hoe Vitesse moet spelen en hoe spelers en trainers zich moeten ontwikkelen om bij te dragen aan de resultaten', aldus Petersen. 'Op dat fundament wil ik verder borduren. Daarnaast probeer ik, met mijn ervaring, de veelal jonge jeugdtrainers verder te laten ontwikkelen. Ik heb er zin in om bij deze club, met een duidelijke visie en fantastische faciliteiten, te werken aan een succesvolle toekomst.'

http://www.vi.nl/nieuws/knvbcoach-peter ... itesse.htm

Rem
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rem » 26 Jul 2016, 15:58

Broertje van Volkert van der G.? Wat een kop zeg. (Y)

LuubHoeffen

Unread postby LuubHoeffen » 26 Jul 2016, 17:32

Nog meer KNVB infiltranten. :geel:

ernem zuid
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby ernem zuid » 27 Jul 2016, 17:12

ken die hele gozer niet

The Fixer
Moderator
Moderator

Unread postby The Fixer » 03 Aug 2016, 14:42

Image

Rem
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rem » 03 Aug 2016, 15:25

Oja daar hebben we tegenwoordig ook een samenwerkingsverband mee.

Return to “Jeugd & Satellietclubs”