Vitesse - Excelsior (za 26/11/2016, 18.30 uur)

Praat hier voorafgaand, tijdens en na de wedstrijden over de verrichtingen van Vitesse

Wat verwacht jij van Vitesse - Excelsior?

Zege Vitesse
7
44%
Gelijkspel
6
38%
Zege Excelsior
3
19%

Total votes: 16

The Fixer
Moderator
Moderator
Status: Offline

Vitesse - Excelsior (za 26/11/2016, 18.30 uur)

Unread postby The Fixer » 21 Nov 2016, 00:36

Image

Speelronde 14 • GelreDome, Arnhem

Arbitrage:

Scheidsrechter: Siemen Mulder
Assistent-scheidsrechters: Jan de Vries en Freek Vandeursen
Vierde official: Steven van der Vrande

Blessures en Schorsingen:

Vitesse
Marvelous Nakamba (geschorst).

Excelsior
Arghus (hamstring), Carlo de Reuver (enkel), Ryan Koolwijk (lies).

Vermoedelijke opstelling:

Vitesse
Room; Leerdam, Kashia, Kruiswijk, Ota; Yeini, Baker, Osman; Foor, Van Wolfswinkel, Tighadouini.

Excelsior
Muyters; Owusu, Mattheij, Drost, Kuipers; Bruins, Vermeulen, Faik; Elbers, Hasselbaink, Ondaan.

Stand Eredivisie:

Image

Statistieken:

• Het wisselvallig presterende Vitesse bekleedde na dertien speelrondes de achtste plaats met zestien punten. De Arnhemmers verloren vaker dan dat ze wonnen: vijf om vier keer. Excelsior klom afgelopen week dankzij een 3-2 overwinning op Sparta Rotterdam naar de dertiende plaats.

• Vitesse en Excelsior komen elkaar in het kader van de Eredivisie voor de tiende keer tegen in Arnhem. De Kralingers gingen liefst drie keer met de zege aan de haal. Vier keer sleepte Vitesse alle punten binnen en tweemaal eindigde de confrontatie in een gelijkspel.

• Op de laatste speeldag van het seizoen 2010/11 won Excelsior met liefst 1-4 bij Vitesse. Als de bezoekers met vier goals verschil hadden uitgehaald, waren niet zij, maar de Arnhemmers in de play-offs om promotie/degradatie beland.

• In de voorbije vier seizoenen had Vitesse na dertien Eredivisie-duels steevast minimaal 25 keer gescoord. Momenteel staat de teller pas op zeventien goals.

• Wie de data van Vitesse analyseert komt snel tot de conclusie dat de Arnhemmers dit seizoen nog niet met het hoofd doel troffen. Dat geldt voor slechts twee andere clubs: PEC Zwolle en Sparta Rotterdam.

• Excelsior is de laatste maanden maar matig op dreef in uitwedstrijden. Liefst elf van de laatste vijftien duels op vreemde bodem resulteerden in een nederlaag. Excelsior won twee keer in die reeks en speelde ook twee keer gelijk.

Danilo Pantic komt zijn oude club tegen in Gelredome. Afgelopen seizoen huurde Vitesse de Servische middenvelder van Chelsea, dit seizoen doet Excelsior dat.

Mike van Duinen wacht inmiddels al 873 minuten op een Eredivisie-treffer. De laatste keer dat de Excelsior-aanvaller in competitieverband trefzeker was, was op 6 maart van dit jaar. Destijds speelde hij nog voor Roda JC Kerkrade.

Laatste vijf edities:

2015/2016 Vitesse - Excelsior 0-0 (0-0)
2014/2015 Vitesse - Excelsior 3-1 (1-0)
2011/2012 Vitesse - Excelsior 3-2 (1-2)
2010/2011 Vitesse - Excelsior 1-4 (0-1)
2007/2008 Vitesse - Excelsior 3-0 (0-0)

fatih terim
+50 posts
+50 posts

Unread postby fatih terim » 21 Nov 2016, 08:03

Lekker in die lege betonbak zitten :fy:

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 21 Nov 2016, 09:44

Hopen dat ik het niet vergeet :bigsmile:
Image ImageImage

Image

Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool
Status: Online

Unread postby Rooie » 21 Nov 2016, 11:19

Kijk er weer enorm naar uit

VA1892

Unread postby VA1892 » 21 Nov 2016, 12:40

Het wordt niks meer dit seizoen, maar van deze oudpapierclub gaan we wel winnen hoor.

mark1984
+100 posts
+100 posts

Unread postby mark1984 » 21 Nov 2016, 20:49

Voetbal is niet best nee, maarja wat een rare competitie toch ook.. 3 punten uit de laatste 5 en stel je wint de 3 komende wedstrijden meld je je eigen gewoon in de top 6. Stel dan hé :bigsmile:

Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rooie » 22 Nov 2016, 04:23

En we staan ook al wel zes punten los van de laatste plek, dus andersom is het ook heel goed mogelijk... Drama seizoen!

Ik denk dat ik de zakdoekjes maar eens ga meenemen, voel dat ik een beetje verkouden aan het worden ben...

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 22 Nov 2016, 22:15

Sterk spul he
Image ImageImage

Image

Alteveer

Unread postby Alteveer » 25 Nov 2016, 15:39

Aardig wat blessure's en schorsingen bij Excelsior. Koolwijk, de enige die nog een beetje kan voetballen doet ook niet mee.
Als we dit niet gaan winnen van Excelsior 2 moeten we ons echt kapot schamen.

Rem
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rem » 25 Nov 2016, 15:47

Vitesse
Room; Leerdam, Kashia, Kruiswijk, Ota; Yeini, Baker, Osman; Foor, Van Wolfswinkel, Tighadouini.

Osman, die heeft bij de beloften nooit echt indruk kunnen maken. Ik had liever Foor naar het middenveld gehaald en dan Van Bergen op rechtsbuiten. Maar goed van dit Excelsior moet je sowieso winnen, met welke opstelling dan ook.

sovjet henk
Member +
Member +

Unread postby sovjet henk » 25 Nov 2016, 16:11

Rem wrote:

Vitesse

Osman, die heeft bij de beloften nooit echt indruk kunnen maken. Ik had liever Foor naar het middenveld gehaald en dan Van Bergen op rechtsbuiten. Maar goed van dit Excelsior moet je sowieso winnen, met welke opstelling dan ook.

Als jij de beloften zo volgt wat vind je dan van Koryan achter de spits? want als er een uitblinker bij de beloften is wekelijks dan is hij dat.

Rem
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rem » 25 Nov 2016, 16:56

De keren dat ik hem heb zien spelen was op de rechtsbuiten positie. Dat deed hij prima inderdaad. Dus ipv Van Bergen kan je ook Koryan weer een keer de kans geven. Al viel hij wat tegen bij z'n eerdere invalbeurten.

442

Unread postby 442 » 25 Nov 2016, 17:25

Fraser wil z'n opstelling geheim houden zodat Excelsior zich niet kan aanpassen. :bigsmile: Ze zullen er vast wakker van liggen in Rotterdam.
Henkie kennende zal er toch weinig veranderen.

Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rooie » 25 Nov 2016, 17:40

Osman erin, fijn, weer iemand die niet durft te voetballen omdat die zich wilt bewijzen... Dus we gaan weer voor kampioenschap balbezit morgen
Flikker er eens wat aanvallende impulsen in tegen de slechtste ploeg van Nederland, verschrikkelijk

nikos demis santi
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby nikos demis santi » 26 Nov 2016, 00:59

Hep nog wat op zon kaart staan genoeg veur grote bier.kom er toch niet meer dit seizoen.mag je gratis ophalen

Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rooie » 26 Nov 2016, 06:50

Hahaha theetje
Gewoon ff naar GelreDome.nl
Dan kan je het gewoon terugboeken naar je rekening

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 26 Nov 2016, 07:16

Zit een een groepsapp met aardig wat lui en Wendy heeft een kaar over. Echt niemand reageerde. Dus ik heb zoiets van, okaaay ik ga wel ff. :bigsmile:

Super lief van Wendy dat ze het vraagt, maar zegt alweer genoeg dat niemand interesse heeft om haar sk te lenen.
Image ImageImage

Image

Rem
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rem » 26 Nov 2016, 07:27

Excelsior is toch wel een angstgegner voor Vitesse als je de stats in het overzicht ziet. Maar ik kan me toch echt niet voorstellen dat we vanavond van dat kleine clubje gaan verliezen. Ik las dat vd Werff ook weer fit is, die zou je als verdedigende middenvelder op kunnen stellen. Hij kan prima opbouwen en heeft een goede crosspass. En dan Van Bergen of Koryan op rechtsbuiten.

Tighadouini-Van Wolfswinkel-Koryan
Foor-Van der Werff-Baker
Ota-Kruiswijk-Kashia-Leerdam
Room

Met deze opstelling verwacht ik een eenvoudige overwinning. 4-0 (Y)

Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rooie » 26 Nov 2016, 08:15

Dramatisch middenveld hebben we toch ook eigenlijk he...
Vd Werff erbij zou het nog erger maken!

Willem

Unread postby Willem » 26 Nov 2016, 08:33

Helaas niet alleen het middenveld. Allach koopt al jaren pure middelmaat voor de hoofdprijs. Ota, Yeini, Nakamba, Dauda staan allemaal langdurig onder contract tegen een Non-eu salaris. vd Werff, Rashica, Tighadouini, Nathan en Foor zijn ook niet geweldig. We hebben eigenlijk alleen voor eredivisie begrippen een topkeeper, verder een zeer matige selectie vooral als je naar ons Top 5 budget kijkt.

fatih terim
+50 posts
+50 posts

Unread postby fatih terim » 26 Nov 2016, 13:58

Fox en als t niks is lekker schakelen naar rtl 7 darts :popcorn:

Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rooie » 26 Nov 2016, 14:08

Willem wrote:Helaas niet alleen het middenveld. Allach koopt al jaren pure middelmaat voor de hoofdprijs. Ota, Yeini, Nakamba, Dauda staan allemaal langdurig onder contract tegen een Non-eu salaris. vd Werff, Rashica, Tighadouini, Nathan en Foor zijn ook niet geweldig. We hebben eigenlijk alleen voor eredivisie begrippen een topkeeper, verder een zeer matige selectie vooral als je naar ons Top 5 budget kijkt.

En een echte topspits! Die er gewoon 15 gaat maken

matthi
Member +
Member +

Unread postby matthi » 26 Nov 2016, 15:40

Willem wrote:Helaas niet alleen het middenveld. Allach koopt al jaren pure middelmaat voor de hoofdprijs. Ota, Yeini, Nakamba, Dauda staan allemaal langdurig onder contract tegen een Non-eu salaris. vd Werff, Rashica, Tighadouini, Nathan en Foor zijn ook niet geweldig. We hebben eigenlijk alleen voor eredivisie begrippen een topkeeper, verder een zeer matige selectie vooral als je naar ons Top 5 budget kijkt.

denk dat Dauda gewoon op basis van z'n Zweedse nationaliteit z'n salaris krijgt.

overigens is het minimum salaris voor non eu gelukkig al wat ''lager'' dan vroeger. Nu ca 395k. voorheen wel eens ruim 550k geweest.

Emilio
+100 posts
+100 posts

Unread postby Emilio » 26 Nov 2016, 16:53

Ik ga vanavond niet, te lam om te gaan net zoals Vitesse vanavond te lam zal zijn om een goede pot te laten zien.

Nog nooit gevoeld dit, gevoel komt wel weer terug denk ik.

Alteveer

Unread postby Alteveer » 26 Nov 2016, 17:44

0-2 alweer :emo: Totaal geen beweging in het team.

Maar 4 ton betalen aan spelers die het niveau van de jupiler league ontstijgen, laat ze die Allach per direct op straat pleuren joh.
De meeste clubs met 1/3 van ons budget halen gewoon prima spelers. Die gastjes van excelsior mogen blij zijn met 50k.
Laten we aub weer een normale club worden. Ik ben zo klaar met dit kk vites. :omfg:

Return to “Wedstrijden”