Massaal naar de stad op 5/8/17 | JCS BOYCOT!

Praat hier voorafgaand, tijdens en na de wedstrijden over de verrichtingen van Vitesse
Keez
Toe dan!
Toe dan!
Status: Offline

Massaal naar de stad op 5/8/17 | JCS BOYCOT!

Unread postby Keez » 29 Jun 2017

Fuck die wedstrijd! Boycotten die handel!!

https://www.facebook.com/events/454047228291190/

Vitesse is boos op de KNVB vanwege de Johan Cruijff Schaal. De traditionele seizoensopening vindt op 5 augustus voor het eerst plaats in het stadion van de landskampioen (Feyenoord in dit geval) in plaats van in de Amsterdam Arena. De fans van Vitesse krijgen maar 1200 kaarten, terwijl de Feyenoorders zo'n beetje de helft van het stadion mogen vullen.

In een officiële reactie laat algemeen directeur Joost de Wit van Vitesse weten de toewijzing van het aantal tickets belachelijk te vinden. "De bizarre toezegging van slechts 1.200 kaarten voor onze supporters staat niet in verhouding tot het uitgangspunt om van deze neutrale wedstrijd een aantrekkelijke voetbalwedstrijd te maken. Met dit aantal voelen we ons een figurant in een evenement waar we met het winnen van de beker toch echt de hoofdrol hebben verdiend."

'Hoe moet ik dit uitleggen?'

Omdat de wedstrijd in de vakantieperiode valt, kan de gemeente Rotterdam de veiligheid van de supporters niet garanderen. Daarom besloot de KNVB om dat hoog op te nemen en dus te besluiten dat het bij 1200 kaarten voor Vitesse-fans blijft. "Onbegrijpelijk", zegt De Wit. "Onze supporters zijn een essentieel onderdeel van het spel; winnen doe je met z’n allen. Het voelt alsof je niet welkom bent op je eigen feest. Hoe moet ik dit uitleggen?"

Image

Emilio
+100 posts
+100 posts

Unread postby Emilio » 29 Jun 2017

Geen verrassing. Deed nog lang voor dit bericht kwam.
Lekker in de stad kijken.
Kut KNVB, volgend jaar draaien we de maatregel weer net zo lekker terug.

Rem
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rem » 29 Jun 2017

Joost moet niet meer in slaap vallen tijdens besprekingen over vernieuwingen omtrent de JC Schaal. :emo:

Botje
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Botje » 29 Jun 2017

Schijt SV met hun negatief advies.
Bijna iedereen wilt die boycot, maar 1200 mongolen zijn in Arnhem zo geregeld.
Een leeg uitvak willen we zien!

Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rooie » 29 Jun 2017

Ik twijfel zelfs of ik überhaupt wel ga kijken...

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 29 Jun 2017

Emilio wrote:Geen verrassing. Deed nog lang voor dit bericht kwam.
Lekker in de stad kijken.

Zo belangrijk is deze poppenkast inmiddels geworden.

Er is al genoeg over gezegd op allerlei fora. Die wedstrijd laat ik lekker voorbij gaan.
Image ImageImage

Image

Rem
Forum oldschool
Forum oldschool

KNVB: voor de bekerwinnaar is de JC-schaal nu een uitwedstrijd

De KNVB snapt niet dat Vitesse boos is over het beschikbare aantal kaarten voor de Johan Cruijff Schaal. Woordvoerder Chris van Nijnatten zegt dat de club akkoord ging met het voorstel van de voetbalbond.

"Het is dit voorjaar allemaal doorgesproken met de vijf clubs die op dat moment in aanmerking konden komen voor de wedstrijd: Ajax, Feyenoord, PSV als landskampioen en AZ en Vitesse als bekerwinnaar. Toen is duidelijk gezegd dat de landskampioen echt de thuisspelende club wordt."

"Dat heeft onder meer tot gevolg dat alleen het uitvak ter beschikking staat van de uitspelende ploeg. In dit geval is dat Vitesse.""

Vitesse-directeur Joost de Wit is verbolgen. "Het is voor ons een grote prijs om voor te strijden. Het moet een voetbalfeest worden voor twee teams en daar zijn we nu heel ver vanaf. Ik ben het meest boos op het besluitvormingsproces van de KNVB. Het besluit om niet meer in de Arena te spelen is, misschien wel met goede bedoelingen, te gehaast en ondoordacht genomen."

Van Nijnatten pareert die kritiek. "De directie is constant betrokken geweest in dit proces. Het is heel erg raar dat ze er nu over beginnen, dat hadden ze eerder moeten doen."

"Misschien hebben bepaalde mensen in het hele proces niet op zitten letten of hebben wij signalen niet opgevangen. Maar we hebben de notulen erop nageslagen en de mensen gesproken die erbij waren. Daaruit kwam geen enkel misverstand naar voren."

De Wit laat het er niet bij zitten. "Wij gaan om de tafel met onze supportersvereniging en hun wensen aanhoren. Daarna bepalen wij of we eventueel juridische vervolgstappen ondernemen. Elke voetbalfan die straks de beelden ziet van De Kuip zal zeggen dat dit niet het voetbalfeest is waar we op zitten te wachten."

http://nos.nl/artikel/2180607-knvb-voor ... trijd.html

VA1892

Unread postby VA1892 » 29 Jun 2017

Sufkut Joost moet eens een nieuwe baan gaan zoeken. :r

mark1984
+100 posts
+100 posts

Unread postby mark1984 » 29 Jun 2017

Zal vast wel van 2 kanten snijden..knvb heeft zich namelijk ook de laatste jaren niet van zijn beste kant laten zien. Uiteindelijk zijn wij er de dupe van. Ik hoop toch op een boycot vanuut de sv en ook niet op het veld verschijnen. En als dat strafbaar is stuur desnoods maar een 2e elftal uit protest.
Die wedstrijd moet je nu gewoon verzieken :fy:

Rem
Forum oldschool
Forum oldschool

Zowel bij de club als bij de sv zijn het broekpoepers. SV zal wel met een half gaar plannetje komen, bijvoorbeeld afraden om te gaan ofzo waardoor er toch een mannetje of 400 gaat. Dan sta je helemaal voor lul natuurlijk.

Hardside
Toe dan!
Toe dan!

Unread postby Hardside » 29 Jun 2017

Welke schaal?

Lexie
Since 1892
Since 1892

Dus dan zijn Ajax, PSV en toevallig nu een keertje Feyenoord normaliter in het voordeel?
Image ImageImage

Image

Lexie
Since 1892
Since 1892

De wedstrijd tussen Feyenoord en PSV om de Johan Cruijff Schaal is zondagavond live te zien op zowel SBS6 als FOX Sports.
Image ImageImage

Image

Lexie
Since 1892
Since 1892

Off Topic
De wedstrijd tussen Feyenoord en PSV om de Johan Cruijff Schaal is zondagavond live te zien op zowel SBS6 als FOX Sports.
Image ImageImage

Image

VA1892

Unread postby VA1892 » 30 Jun 2017

Rem wrote:Zowel bij de club als bij de sv zijn het broekpoepers. SV zal wel met een half gaar plannetje komen, bijvoorbeeld afraden om te gaan ofzo waardoor er toch een mannetje of 400 gaat. Dan sta je helemaal voor lul natuurlijk.

:r ......

"De SV zal zonder enthousiasme de verplichte busreis naar Rotterdam organiseren. Wij willen Vitesse-supporters die toch naar Rotterdam willen reizen de mogelijkheid tot het bezoeken van deze wedstrijd niet onthouden via het opleggen van een boycot. Wel geven wij een negatief advies. Bovendien wil de SV de mogelijkheid hebben om in Rotterdam een duidelijk protest te laten horen richting organisator KNVB over deze absurde gang van zaken."

Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rooie » 30 Jun 2017

Vergis ik me nou, maar de sv heeft toch al een boycot uitgeroepen?!

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 30 Jun 2017

Lijkt mij stug.

Wij hebben dat iig een maand geleden al gedaan. Is toch al zo lang bekend, waarom begint iedereen nu pas te janken?
Image ImageImage

Image

Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rooie » 30 Jun 2017

Dacht zoiets te lezen in de Gelderlander vanochtend... Misschien ff terug lezen

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 30 Jun 2017

Mwaa, het boeit mij eigenlijk geen ene kut. En op verhalen van de nekkerlander zit ik al helemaal niet te wachten.
Image ImageImage

Image

VA1892

Unread postby VA1892 » 30 Jun 2017

Rooie wrote:Vergis ik me nou, maar de sv heeft toch al een boycot uitgeroepen?!

Dat stukje is van de site van de SV. Dus geen boycot maar een negatief reis advies.

mark1984
+100 posts
+100 posts

Unread postby mark1984 » 01 Jul 2017

Rooie wrote:Dacht zoiets te lezen in de Gelderlander vanochtend... Misschien ff terug lezen

dat artikel was een oproep van groeperingen voor een boycot, maar de kaartverkoop gaat gewoon open. Hopen dat iedereen er hetzelfde over denkt

Juffie
Toe dan!
Toe dan!

Unread postby Juffie » 01 Jul 2017

Veel bla bla, uiteindelijk toch spelen en verliezen.

Emilio
+100 posts
+100 posts

Unread postby Emilio » 01 Jul 2017

En 1200 gloryhunters in het uitvak die geen seizoenskaart hebben.

Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rooie » 02 Jul 2017

Als je nu nog gaat, na alle berichten in diverse media, dan snap je er gewoon serieus helemaal niks van! Je moet als sv ook een harder statement maken, gewoon helemaal niks organiseren... Maar goed hard statement en sv dat is geen goed huwelijk

Maffe-Rik
Toe dan!
Toe dan!

Unread postby Maffe-Rik » 05 Jul 2017

Ik ken niemand die gaat eigenlijk

Return to “Wedstrijden”