Sfeer & Gelredome

Past jouw topic over Vitesse nergens tussen, plaats hem dan hier

Naar wie moet de Oost-Tribune vernoemd worden?

Charly Bosveld
6
29%
John van den Brom
3
14%
Dejan Curovic
10
48%
Hofs (Ben en Nicky)
1
5%
Nikos Machlas
1
5%

Total votes: 21

Willem
Status: Offline

Sfeer & Gelredome

Unread postby Willem » 14 Sep 2016, 11:03

Ze zijn dit jaar al vroeg in paniek. Worden nu al gratis kaarten bij de AH weggegeven. Terwijl de vaste bezoekers 106 euro moesten bijbetalen. Die Joost snapt er ook echt geen klote van. :lol: _O-

Fenghao

Unread postby Fenghao » 14 Sep 2016, 16:41

Ik zag het al in de krant staan inderdaad. Dit soort acties zorgt er juist voor dat je zo weinig seizoenskaarten / losse kaarten verkoopt.

Je dumpt de overige plaatsen en dagjesmensen zijn inmiddels zover dat ze gaan wachten op een dergelijke aanbieding. Hier win je helemaal niets mee, je irriteert je vaste bezoekers door de prijsstelling. Je haalt mensen binnen die normaal niet eens naar de wedstrijd zouden komen en enkel en alleen komen omdat ze het bijna gratis krijgen. Dit zijn niet de mensen die ooit een seizoenskaart zouden overwegen.

En ook hiermee irriteer je je vaste bezoekers want je haalt mensen binnen die niets met vitesse hebben en vaak geeneens iets met voetbal hebben dus een hoop geloop en gespeel.

fatih terim
+50 posts
+50 posts

Unread postby fatih terim » 14 Sep 2016, 18:11

trieste bende bij vitesse.. grootste leegloop ooit dan gaan ze het maar weer gooien op massaal kaarten dumpen :fp:

fatih terim
+50 posts
+50 posts

Unread postby fatih terim » 15 Sep 2016, 14:17

tegen grunn sportclubs voor een joet de man naar binnen ..lekker tussen de rennende kids :shootme:

ernem zuid
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby ernem zuid » 15 Sep 2016, 15:06

logisch dat veel mensen liever in de kroeg kieke

nikos demis santi
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby nikos demis santi » 16 Sep 2016, 20:46

kleiner stadion is het beste,waneer het goed gaat ga je in gelre dome speelen.gemeente geeft genoeg uit aan gekke loze gebouwen,

Rem
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rem » 27 Oct 2016, 01:39

5.000 man _O-
Gaat lekker Joost!!!

nikos demis santi
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby nikos demis santi » 27 Oct 2016, 05:30

Hat je wat anders verwacht dan.hoe lang kom je bij deze club

Velpenaar
+100 posts
+100 posts

Unread postby Velpenaar » 27 Oct 2016, 11:54

Het was bedroevend leeg. Maar het was wel heerlijk rustig zonder die kut Witlof. (Y)

fatih terim
+50 posts
+50 posts

Unread postby fatih terim » 27 Oct 2016, 15:21

5000... als die er al zaten :fp:

ernem zuid
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby ernem zuid » 27 Oct 2016, 18:20

tja . was echt beschamend leeg...

nikos demis santi
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby nikos demis santi » 27 Oct 2016, 21:49

Tis cliché.maar gelre dome is het slechtste wat vites is overkomen.echt oude stadion hat opgeknapt motte worden.maar ja verbinding en zo met uit supporters was niet echt wat ze wilde.en het grond natuurlijk.maar stadion was perfect en de omgeving.echt krijg er rillingen van.zo mooi het lopen naar het stadion.Roosendaalseweg of klarendalse.lampen in de verte al zien.stinkende pis hokken.vette worst en ballen gehakt.mis het zo

Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rooie » 27 Oct 2016, 21:51

Zeggen dat het beschamend leeg is en thuisblijven, tsja... Heb me prima vermaakt
Als ik kan dan ga ik, maar wie ben ik

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 28 Oct 2016, 07:01

Als ik niet op Texel had gezeten was ik wel ff gegaan, maar alleen om ff biertje te doen op de promenade :bigsmile:
Image ImageImage

Image

Coke
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Coke » 28 Oct 2016, 07:09

Weet niet of GelreDome het slechtste is wat Vites is overkomen. Vind de naam keuze wel jammer, geen verwijzing naar de club of Arnhem. Zeker de eerste jaren was het toch echt wel vol. Ook tegen mindere tegenstanders was er op Zuid vaak geen doorkomen aan. Denk dat het meer te maken heeft met de ontwikkelingen die club heeft doorgemaakt, pak em beet de afgelopen tien jaar. Bijna gedegradeerd, failliet en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Dus niet zozeer de verhuizing naar de huidige plek. Het klopt wel dat de club er alles aan doet om steeds verder van zijn achterban verwijderd te worden. Ook deze ontwikkeling zie in NL en in het buitenland. Kijk maar eens in UK hoeveel protest er is tegen de ticketprijzen.
Wat ik hoor en af toe zie is dat er een talentvolle jeugd aan zit te komen Dit gaat wel even duren voordat die er staan. Maar dan nog...Monnikenhuize was ook bij lange na niet vol, met uitzondering van de topwedstrijden, die zgn binding toen viel ook wel mee. Neemt niet weg dat ik dat Monnikenhuize een geweldige plek vond, en mij en velen met mij, echt voelde als ons huis. Dat gevoel is nu verdwenen. Deze ontwikkeling zie je overal, meest recent is West Ham. Had sinds 1988 een sk, onafgebroken tot 2005. Ik pak nu mijn wedstrijden en heb mijzelf voorgenomen om mij er niet meer aan te storen. Gewoon met je maten een paar biertjes drinken, en als de wedstrijd kut is, lekker op de promenade beetje zuipen.

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 28 Oct 2016, 07:21

:cheers:
Image ImageImage

Image

nikos demis santi
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby nikos demis santi » 28 Oct 2016, 08:49

Daarom was oude stadion gewoon beter.omdat daar gewoon de suprt kwamen .en ja gelre xome zat begin zeeker vol .dat is niet gek he.beter elftal nieuw stadion met hele mooie achtergrond verhalen erbij.en om daar voor 190 euro een biertje te drinken op de promonade.en een biertje van drie euro.nee laat maar drink wel met me maaten op de voetbal clip of kremarkt.toevalig kan ik kaartje krijgen voor morgen.weet niet eens of ik wel ga .is nog op zuid ook kut tribune

LuubHoeffen

Unread postby LuubHoeffen » 28 Oct 2016, 10:27

Vitesse leefde voorheen veel meer, dat had het grootste deel te maken met Karel Aalbers, een man met visie die Vitesse medio jaren 80 echt uit de put heeft getrokken en naar een veel hoger plan heeft gebracht. Vitesse was eind jaren 90 echt iets waar je bij wilde horen. We kwamen tot 2001 vrijwel altijd positief in het nieuws, met al de vele plannetjes die onze Karel had, ook al sloeg hij af en toe wat door. Zo'n man heb je nu eigenlijk weer nodig, die het volk weer een beetje weet te enthousiasmeren, alleen wel iemand erbij die de boel een beetje in de gaten kan houden wat je ziet dat het ook wel eens fout kan gaan met Munsterman en Twente. Aan de andere kant, wat boeit dat want ze leven nog steeds en ze zijn wel gewoon kampioen geworden, wat ik ook ooit nog eens hoop mee te maken. :bigsmile:

Deze voorzitters hebben hun clubs ook op de kaart gezet:
Dirk Scheringa (AZ)
Riemer van der Velden (SC Heerenveen)
Jan Smit (Heracles)

Fenghao

Unread postby Fenghao » 28 Oct 2016, 11:48

Er zijn vrijwel geen concerten of evenementen meer in het Gelredome, dus je kan er nu prima een voetbalstadion van maken.
Die lelijke hoeken weg, al zal het dak er dan waarschijnlijk af moeten. Supportersvakken, staantribunes en inderdaad een ambiteuze voorzitter die de mensen weer naar het stadion weet te trekken. Opzouten met die grijze RKC Muizen, die hebben de club nog niets goeds gebracht.

Sansoni026

Unread postby Sansoni026 » 17 Nov 2016, 11:07

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 17 Nov 2016, 13:55

Image
Image ImageImage

Image

ACT

Unread postby ACT » 27 Nov 2016, 08:45

Leeg stadion was te voorzien. Als je alleen maar de symptomen bestrijdt in plaats van de ziekte blijf je ziek. En de wijze waarop de ziekte bestreden is verergert de situatie alleen maar. Minder mensen door het briljante doekjesplan... Incapabel bestuur. Elk denkend wezen kon bedenken dat het een idioot plan is, er is protest geweest, mensen hebben vantevoren gezegd niet te verlengen. Maar ons bestuur zet gewoon door. En gezellig dat het nu is! De club is ziek, en ernstig ook. Alles hangt met elkaar samen: wanbeleid en schofferen van supoorters leidt uiteraard tot een lager aantal toeschouwers. Vriendjes zijn niet kritisch genoeg naar elkaar en houden elkaar dus de hand boven het hoofd als het niet goed gaat. De gevolgen zullen rampzalig zijn. We hebben geen eigen smoel meer. Supporters keren zich in steeds groter wordende aantallen van de club af. En ik begrijp ze nog ook. Het aankoopbeleid is dramatisch. We zitten op erediviseniveau te kijken naar spelers als Ota en Yeini die uit een niet-EU land worden gehaald maar nooit een voldoende halen. Wanbeleid!
We staan nog vier punten boven de streep... Je moet er toch niet aan denken dat je met dit team degradatie/promotiewedstrijden moet spelen tegen bijvoorbeeld NAC of VVV. Alle seinen staan op rood. Maar bij Vitesse kabbelt alles voort... gezellig drinken Mo en Henk een bakkie pleur en De Wit schuift aan. "Jammer", mompelen ze tegen elkaar en nemen een hap uit hun gevulde koek. "Volgende week beter".

Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rooie » 27 Nov 2016, 11:09

De gelatenheid spreekt boekdelen, bij de 0-2 schoot iedereen in de lach

Botje
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Botje » 22 Mar 2017, 21:41

Utrecht wil mogelijke voorronde Europa League in GelreDome spelen ivm wijven EK in Galgenwaard.

Dat mag, voor 1 miljoen€

nikos demis santi
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby nikos demis santi » 23 Mar 2017, 05:22

Meschien brengen hun meer sfeer hahabahaha dan die achterhaalde kut trommels mongolel

Return to “Algemeen”