Stil toekijken of actie ondernemen!

Past jouw topic over Vitesse nergens tussen, plaats hem dan hier
CL104
Status: Offline

Stil toekijken of actie ondernemen!

Unread postby CL104 » 28 Nov 2016, 02:32

Beste mede supporters,

ik maak mij echt serieuze zorgen over de toekomst van de club.
Gaan wij nou stil toekijken en lekker met elkaar op de forum of een facebookpagina praten hoe de club op een gegeven moment kapot en failliet gaat, of gaan we een keer actie ondernemen wat bijvoorbeeld in Rotterdam en ook in ODW is gebeurd.
Heb het gevoel dat wij ''Vitesse-supporters'' meer blaffen dan bijten. Maar het zou eens andersom moeten gebeuren.
In mij gevoel zouden we met zo 200 man voor de hoofdingang van gelredome of papendal moeten staan en eisen dat De Wit eens uitleg komt geven.

Ik weet niet hoe jullie denken, maar niet klagen als het over 2 a' 3 jaar voorbij is met betaald voetbal in Arnhem.

STAPPEN ONDERNEMEN GVD!!!

! Message from: Lexie
Actie topic voor bekenden: Klik hier

Sansoni026

Unread postby Sansoni026 » 28 Nov 2016, 02:37

Zoiets moet je vlak voor een thuiswedstrijd doen, op z'n Rotterdams de kantoren bestormen ofzo :bigsmile:
Bij zo'n actie op de training mag je blij zijn als er 50 man komen opdraven.

Fenghao

Unread postby Fenghao » 28 Nov 2016, 05:47

We gaan nu inderdaad wel erg rap richting de afgrond. Het is niet normaal hoeveel mensen er op dit moment afhaken. Met duizenden tegelijk, zonder supporters is de club ten dode opgeschreven inderdaad. Maar er is zoveel kapot gegaan sinds die RKC'ers de macht hebben, dat valt echt niet zo makkelijk meer te repareren. Maar het is wel schandalig dat deze hufters het voor duizenden verziekt hebben. Niemand geeft meer om z'n cluppie.

Lexie
Since 1892
Since 1892
Status: Online

Unread postby Lexie » 28 Nov 2016, 06:53

Ik ben voor
Image ImageImage

Image

Botje
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Botje » 28 Nov 2016, 08:46

Ik ben ook voor, maar wil dit er graag ff bij vermelden, en kom maar op met de reacties!
Het probleem zit echt niet alleen in het bestuur, de staf of spelers.
Het grootste probleem zit op de tribunes!
Als je verdomme 0-2 achter staat, je komt terug tot 2-2 dan is het daar het moment om je als 12e man de spelers naar de 3-2 te schreeuwen, en ja ook al is het tegen Excelsior.
Tis onderhand "support your local kutclub" geworden voor me.

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 28 Nov 2016, 08:49

Hear hear
Image ImageImage

Image

sovjet henk
Member +
Member +

Unread postby sovjet henk » 28 Nov 2016, 09:51

Er is ook bij veel supporters waaronder ik een soort gelatenheid alsof we suf zijn geworden van zoveel ellende die de afgelopen 14/15 jaar over de club is heen gekomen, velen zijn hierdoor al afgehaakt en dat worden er alleen maar meer waaronder mijzelf als het zo door gaat, ik ben zowiezo al te oud om nog op de barricaden te gaan maar ik denk ook dat het niks zal uithalen bij dit vriendjesbestuur.

maikel1123
+50 posts
+50 posts

Unread postby maikel1123 » 28 Nov 2016, 13:17

Ik ben voor

bert
Nieuw
Nieuw

Unread postby bert » 28 Nov 2016, 14:29

Het woord 'gelatenheid' geeft de stemming helemaal weer. Ik zit zelf op Oost. Het gejuich na een doelpunt is zelfs minder enthousiast dan een paar jaar geleden. Ik ben voor een actie, maar dan kan je nog beter na 5 minuten als Zuid de tribunes verlaten en met een heel groot spandoek Oost oproepen om ook naar de promenade te gaan. Acties vooraf worden mogelijk door te weinig mensen gesteund. Dat is voor de directie wee reden om te geloven dat het allemaal wel meevalt met de ontevredenheid onder de supporters.

Velpenaar
+50 posts
+50 posts

Unread postby Velpenaar » 28 Nov 2016, 18:35

Het moet in ieder geval een duidelijk signaal worden naar de buiten wereld dat we er klaar mee zijn. Er zijn eerder al doeken verwijderd met kritiek op de huidige directie. Maar zoals hierboven al is geschreven, we moeten ons plezier niet laten verstieren door 2 van die sufkutten. Het voetbal voor de overname was ook klote, maar toen was alles nog wel echt van ons. Schoffies als Janssen, Hofs en Van de Burgerking gaven ons wel smoel en trots, niet fucken in Arnhem. Tering wat mis ik Hollywood aan de Rijn.

Willem

Unread postby Willem » 28 Nov 2016, 19:27

Of we schrijven Allach een persoonlijke brief aan huis, dat we hem vriendelijke verzoeken om bij de club te vertrekken. Anders gaat hij zich toch wel weer verstoppen in een speeltuin of iets dergelijks. Een goed onderbouwde brief kan wellicht ook goed werken. Het komt ook wat persoonlijker over waar hij een hekel aan heeft, dat is natuurlijk extra mooi meegenomen. :bigsmile:

Mohammed Allach
Hulst 11
5507 MH Veldhoven

Gerry76

Unread postby Gerry76 » 28 Nov 2016, 21:05

Ik ben ook voor een actie. We maken het anders Allach en De Wit wel erg makkelijk, ze spelen Russisch roulette met onze liefde. Onacceptabel! Die zullen ook verbaasd zijn dat na al die jaren aankloten er totaal geen reacties komen vanuit de achterban.

442

Unread postby 442 » 28 Nov 2016, 21:17

Tegen PEC zou het al kunnen, wedstrijd begint laat. Bovendien laatste thuiswedstrijd van dit jaar. Dus we kunnen afspreken rond 19.30 ofzo. Bericht op facebook eruit. Aantal mensen wat doeken maken. En dan gaan we zo rond 20.00 uur op naar het kantoor. Dan is het hopelijk al aardig druk rondom het stadion, dus grote kans dat er wat mensen aansluiten. 200 man moet lukken toch?

nikos demis santi
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby nikos demis santi » 29 Nov 2016, 07:07

Botje wrote:Ik ben ook voor, maar wil dit er graag ff bij vermelden, en kom maar op met de reacties!
Het probleem zit echt niet alleen in het bestuur, de staf of spelers.
Het grootste probleem zit op de tribunes!
Als je verdomme 0-2 achter staat, je komt terug tot 2-2 dan is het daar het moment om je als 12e man de spelers naar de 3-2 te schreeuwen, en ja ook al is het tegen Excelsior.
Tis onderhand "support your local kutclub" geworden voor me.
helemaal mee eens bot

nikos demis santi
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby nikos demis santi » 29 Nov 2016, 07:08

Willem wrote:Of we schrijven Allach een persoonlijke brief aan huis, dat we hem vriendelijke verzoeken om bij de club te vertrekken. Anders gaat hij zich toch wel weer verstoppen in een speeltuin of iets dergelijks. Een goed onderbouwde brief kan wellicht ook goed werken. Het komt ook wat persoonlijker over waar hij een hekel aan heeft, dat is natuurlijk extra mooi meegenomen. :bigsmile:

Mohammed Allach
Hulst 11
5507 MH Veldhoven
tel nr erbij

Botje
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Botje » 29 Nov 2016, 07:44

Vrijdagavond met wat man voetballen in het GelreDome.
Richt je met spandoeken op het afbraakbeleid op de tribunes.

BertK

Unread postby BertK » 18 Dec 2016, 03:30

Over een paar maandjes mag Jordania weer in het Gelredome komen, hopelijk kan hij de boel weer een beetje opjutten.
Kunnen we geen ludieke actie starten om de contracten van Allach en De Wit af te kopen? :bigsmile:

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 18 Dec 2016, 07:58

Ik ga zit topic naar besloten verplaatsen. Mensen die daar nog geen toestemming hebben kunnen dat aanvragen via PM.
Image ImageImage

Image

Gerry76

Unread postby Gerry76 » 18 Dec 2016, 15:58

Misschien kan je dit topic gewoon openbaar houden, zodat iedereen z'n ideeën kwijt kan. De verdere uitwerking kan dan eventueel in een besloten topic.

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 18 Dec 2016, 19:32

Ja , da's goeh (Y)
Image ImageImage

Image

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 18 Dec 2016, 21:37

Klik hier voor het actie topic voor bekenden.

Stuur een pb als je er niet in kunt.
Image ImageImage

Image

Rem
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rem » 20 Dec 2016, 12:33

@Hendry, jij doet ook wel mee toch?

Return to “Algemeen”