Actie(s) ?

Alleen voor oude bekenden! Meld je aan als je denkt hier bij te horen.
Na goedkeuring krijg je toegang.
Lexie
Since 1892
Since 1892
Status: Online

Actie(s) ?

Unread postby Lexie » 18 Dec 2016, 21:32

Actie topic voor bekenden.

Image ImageImage

Image

nikos demis santi
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby nikos demis santi » 19 Dec 2016, 06:12

Laat maar keer los gaan .maar zal wel niet gebeuren .zeg ook genoeg over de zogenaamde harde kern van de clup

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 19 Dec 2016, 10:41

Inderdaad.

Wat mij betreft gaan we ervoor.
Image ImageImage

Image

nikos demis santi
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby nikos demis santi » 20 Dec 2016, 08:52

Toen was het stil :idiot: _O- _O-

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 20 Dec 2016, 14:21

Er hebben hier ook niet zoveel toegang :lol:

Maar dan nog… idd
Image ImageImage

Image

maikel1123
+50 posts
+50 posts
Status: Offline

Unread postby maikel1123 » 20 Dec 2016, 16:47

Ik ben zeker bereid tot actie. Ben alleen helaas niet het type die zoiets op touw kan zetten. Maar als er mensen zijn die hierin het innitiatief nemen en hulp nodig hebben ben ik beschikbaar!

Botje
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Botje » 20 Dec 2016, 20:30

Wat is het doel van de actie?

Gerry76

Unread postby Gerry76 » 21 Dec 2016, 08:22

Botje wrote:Wat is het doel van de actie?

Dat we weer een normale club worden. De club waar we vroeger zo trots op waren.

Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rooie » 21 Dec 2016, 09:42

Je zou eens naar dat plan van die behangboer uit Den Haag moeten luisteren... Die snapt het!
Meerdere mensen met geld die instappen en 1 zetel in de board voor een gekozen afgevaardigde van de supporters
Maar goed noem maar eens vijf rijke mensen die nu in Vitesse zouden willen stappen? Ik kan het niet in mee eentje ophoesten :bigsmile:

Gerry76

Unread postby Gerry76 » 21 Dec 2016, 11:16

Dan moet je de Russen wel uitkopen, als we bijvoorbeeld deelnemen aan een witwasconstructie, dan kan je flink lappen, want dan willen ze de club gewoon niet kwijt. In Duitsland mogen investeerders maar maximaal 49% van alle aandelen kopen. Zo'n systeem zou de KNVB ook moeten invoeren. Als je ziet wat voor gezeik die buitenlandse investeerders allemaal opleverden bij bijv. ADO en Fortuna Sittard. In het buitenland zijn er nog extremere voorbeelden natuurlijk. Hier hebben ze de club gewoon doodgemaakt. Dat is misschien nog wel het ergste wat een club kan overkomen.

Botje
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Botje » 21 Dec 2016, 13:20

Dat zijn gegeven feiten waar je nu niets aan veranderd.
Het tribune beleid moet anders, voor de rest laten heel veel supporters het afweten de laatste jaren.
Ik voel me niet geroepen om met een anti de Wit of Allach spandoek te staan, want die hebben hier in mijn ogen niet zoveel mee te maken...

Vraag me ook af of dit topic was geopend als we bijv. 4e hadden gestaan.

Ikzelf ben nog nooit op zo'n forum of vraag maar raak avond geweest, ik zou zeggen vorm een groep en stel een paar hele duidelijke vragen waar je antwoord op wilt en waar ze niet omheen kunnen draaien.
Worden die vragen weggewuifd dan ga je verder kijken naar andere manieren om tot ze door te dringen.

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 22 Dec 2016, 06:08

Hey dit topic staat niet verborgen om te praten over koetjes en kalfjes met een bakje thee erbij.

Wanneer gaan we de boel afbreken?
Image ImageImage

Image

nikos demis santi
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby nikos demis santi » 22 Dec 2016, 07:30

Botje wrote:Dat zijn gegeven feiten waar je nu niets aan veranderd.
Het tribune beleid moet anders, voor de rest laten heel veel supporters het afweten de laatste jaren.
Ik voel me niet geroepen om met een anti de Wit of Allach spandoek te staan, want die hebben hier in mijn ogen niet zoveel mee te maken...

Vraag me ook af of dit topic was geopend als we bijv. 4e hadden gestaan.

Ikzelf ben nog nooit op zo'n forum of vraag maar raak avond geweest, ik zou zeggen vorm een groep en stel een paar hele duidelijke vragen waar je antwoord op wilt en waar ze niet omheen kunnen draaien.
Worden die vragen weggewuifd dan ga je verder kijken naar andere manieren om tot ze door te dringen.

Zit wel wat in bot.maar liefdadigheid bereik je gewoon niks .hep laat ik zeggen naar 33 jaar ongeveer geen kaart mee .nou dan moet het echt ver gaan.stoor mij al zolang aan het voetbal en vooral aan een hele grote groep pet en sjaal suprt.altijd zelfde mongole getrommel en het lied tegen nek en het lied Vitesse maak de goal.schaam me soms diep dat het ons stadion is met daarin stel josties

Damion
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Damion » 26 Dec 2016, 10:13

Botje wrote:Het tribune beleid moet anders, voor de rest laten heel veel supporters het afweten de laatste jaren.

Dat tribunebeleid is anders gewoon terugdraaien naar wat het ooit was. Verplaatsen is klote maar gewoon betalen naar de kwaliteit van je zichtlijn en plek is helemaal niets mis mee.
Supporters beslissen uiteindelijk nog altijd zelf om het af te laten weten en niet meer te komen. Daar kun je niemand anders de schuld van geven.

Return to “Connectie”