Chris Cornell (soundgarden)

http://www.complottheorist.nl
agpoe
Member
Member
Status: Offline

Chris Cornell (soundgarden)

Unread postby agpoe » 20 May 2017

Oke, meer zal volgen maar dit is vrij recent dus zal hier maar eens mee starten..

Zijn laatst gezongen nummer (enkele uren voor zijn dood) was een cover van Led Zeppelin over doodgaan. Zijn laatste optreden was in Fox Theater, het laatste optreden van Prince ook in Fox Theater. Op dezelfde dag dat Chris stierf (of geofferd werd, zoals je wil), stierf ook de oprichter van Fox News op 77-jarige leeftijd.

Door zijn vrouw en bodyguard zijn opvallende dingen verklaard over de minuten voor zijn dood en ook de zeer vlotte conclusie dat het een zelfmoord was, roept vraagtekens op. Zijn vrouw verklaarde dat de autopsie nog niet was geweest maar dat al enkele uren na zijn dood was verklaard dat het een zelfdoding was.

De bodyguard wilde de hotelkamer van Chris betreden, nadat de vrouw van Chris de bodyguard had gebeld dat het niet goed ging met hem en of hij wilde kijken. De bodyguard had geen sleutel, ging naar de receptie maar kreeg daar te horen dat hij geen toestemming kreeg om de hotelkamer te betreden. De bodyguard heeft toen zelf de deur ingetrapt waarna hij Chris vond.

Veel overeenkomsten met de dood van Cobain die ook omgeven was van vaagheden, slecht, niet afgerond onderzoek en heel veel aannames omtrent medicatiegebruik of drugsgebruik en de uiteindelijke doodsoorzaak.. Ach, Cobain is maar een oudje. Hoeveel artiesten zijn er de laatste jaren wel niet gestorven, het merendeel onder vage omstandigheden (Jackson door voorgeschreven medicatie (kennen jullie dat filmpje nog van zijn zus die met 7 kleuren in dr broek bij Jensen verteld dat er meer achter zijn dood is maar dat ze verder niks kan vertellen), Whitehouse overdosis/alcoholvergiftiging, Witney ook overdosis liggend in een badkuip (weer die symboliek). Wie dan wat meer onderzoek doet en gaat zoeken naar diepgaandere verklaringen (of uitspraken van naasten), die zal ook zien dat er meer is dan MSM ons willen doen geloven.

Hier een filmpje van een gast die ik op z'n tijd wel kan waarderen. Doet niet mee aan de hele Trump parade (zoals 'controlled opposition' zoals alex jones en mark dice wel helemaal weglopen met Trump), niet denkend dat hij anti-establisment, anti media is of dat hij wel even "swamp the drain" gaat verrichten in washington of wat voor bullshit dan ook. Trump zit daar omdat die 'selected' was, vergeet 'elected'. Henry Kissinger (met een miljoen of 10/20 aan doden aan die vette kankerklauwen van hem verspreid over Azie, Zuid Amerika, Afrika) zat naast Trump toen ie aankondigde zijn FBI-chef te ontslaan. WTF heeft die oude jood daar weer mee te maken? En als Kissinger geen deel uitmaakt van het "old boys network", wie dan wel? Als dat niet een klap in het gezicht is van Alternative-right weet ik het ook niet meer.

https://www.youtube.com/watch?v=2va-VRDpJPE

Hoe dan ook, dat is ff een ander onderwerp maar deze gozer zegt hoe het is (of in ieder geval wat hij ervan vindt).

Als er mensen zijn die er wat over te melden hebben, gooi em dr maar in.

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 20 May 2017

MJ, Prince, Bob Marley, Zappa, Diana, Hendrix, etc etc. Allemaal gedood omdat ze niet bij het clubje wilden horen en mogelijk informatie zouden vrij geven.

Prince heeft vlak voor zijn dood in een interview gesproken over chemtrails.

Als je energie hebt , dan mag je zo verder met www.detheorist.nl

Ik heb daar bijna geen puf meer voor.
Image ImageImage

Image

agpoe
Member
Member

Dankje. Ga t bekijken maar ik ben (net als jij) selectief in wat ik tot me neem. Terecht ook want in combinatie met alle bullshit van MSM is het 1 grote mindfuck waar we in zitten..

thetheorist.nl spreekt me wel gelijk aan zo op het eerste gezicht (Y)

Overigens, veel van deze namen hebben ooit wel bij 'het' clubje gehoord maar sommigen werden opstandig en werden gedood (het is en het blijft je ziel verkopen) of ze waren gewoon onderdeel van een bloedoffer, wat deze satanistische vrij metselaars veel en graag doen om aan meer macht te komen. Het gaat diep deze shit, dat wel..

Lexie
Since 1892
Since 1892

Thanks. Probeer het iig zo real mogelijk. Te houden. Dus geen platte aarde onzin en dat soort dingen.

Staat inmiddels ook een aardige video collectie online.
Image ImageImage

Image

agpoe
Member
Member

Ik ga het bekijken.

Heb je dat interview van Ronald Bernard gezien? Voor het eerst naar mijn weten dat een Nederlandse insider een boekje open doet, komt geloofwaardig over wat ie zegt icm de emotie die hij laat zien..

Zeg maar andere emotie dan van een Ashton Kutcher (of hoe die ook heet) die een toneelstukje laat zien als hij spreekt namens een organisatie die zich inzet tegen handel in kinderen.. Wat een vertoning was dat zeg.

Lexie
Since 1892
Since 1892

Ja beetje jammer inderdaad
Image ImageImage

Image

Return to “NWO - Conspiracy”