Vitesse - PSV

Praat hier voorafgaand, tijdens en na de wedstrijden over de verrichtingen van Vitesse
Rem
Forum oldschool
Forum oldschool
Status: Offline

Vitesse - PSV

Unread postby Rem » 29 Oct 2016

Kut KASHIA!! :r

Fenghao

Unread postby Fenghao » 29 Oct 2016

Slecht uitverdedigen, slecht dekken, dramatische sliding.... 3x Kashia :(

VA1892

Unread postby VA1892 » 29 Oct 2016

Wordt weer niets, tempoloos heen en weer geschuif met de bal.

LuubHoeffen

Unread postby LuubHoeffen » 29 Oct 2016

De omschakeling van Vitesse is zo slecht, zowel aanvallend als verdedigend, je moet het middenveld verstevigen met een extra speler

Rem
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rem » 29 Oct 2016

Van Allach mag er niet aan onze succesvolle huisstijl gesleuteld worden he

442

Unread postby 442 » 29 Oct 2016

Ik let al een paar wedstrijden op nakamba, op cruciale momenten laat hij spelers lopen, is niet scherp of verliest duels.

Marc

Unread postby Marc » 29 Oct 2016

Het is elke week hetzelfde verhaal. Slecht uitverdedigen, traag voetbal, aanvallend machteloos.
Zoals verwacht weer een kansloos seizoen in de middenmoot.

Coke
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Coke » 29 Oct 2016

Vitesse: het medicijn voor ploegen in een vormdip of crisis. Waardeloze kk zooi!!

fatih terim
+50 posts
+50 posts

Unread postby fatih terim » 29 Oct 2016

Och nu ineens kut Kashia... normaal altijd het lievelingetje in Arnhem. Niet voor mij in ieder geval :fp:

Damion
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Damion » 29 Oct 2016

442 wrote:Ik let al een paar wedstrijden op nakamba, op cruciale momenten laat hij spelers lopen, is niet scherp of verliest duels.

Structureel balverlies door foute passes vind ik nog een niveautje erger.

Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Rooie » 30 Oct 2016

Lekker 90 minuten meedoen, maar dan gewoon niet meedoen.... Wat zijn we vanavond te kakken gezet....

Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool

442 wrote:Ik let al een paar wedstrijden op nakamba, op cruciale momenten laat hij spelers lopen, is niet scherp of verliest duels.

Die jongen is leuk om ballen af te pakken, aan de bal is die net zo goed als ik...

LuubHoeffen

Unread postby LuubHoeffen » 30 Oct 2016

fatih terim wrote:Och nu ineens kut Kashia... normaal altijd het lievelingetje in Arnhem. Niet voor mij in ieder geval :fp:

Het is altijd al een overschatte voetballer geweest, nauwelijks beter dan vd Werff die overal altijd afgezeken wordt. Als aanvoerder ook nooit kunnen overtuigen. Kashia heeft wel mooi miljoenen hier in Arnhem in z'n zak gestoken. Bovendien is hij zo begaan met Vitesse en Nederland dat hij na 6 jaar nog geen woord Nederlands spreekt :crysmile: Saaie interviews met de standaard termen als total-offday en easy-goals. GAAAAAPPPP :kots: Het is jammer dat onze Rus geen zak om voetbal geeft, want onze Waalwijk clan heeft nu toch wel lang genoeg mogen aankloten? Dit gaat nooit meer iets worden joh.

Alteveer

Unread postby Alteveer » 30 Oct 2016

Qua spel is het gewoon degradatie voetbal wat we spelen. We hebben nog geen goede wedstrijd gespeeld dit seizoen. Ik vind het spel ook niet beter dan dat onder Maas. Maar gelukkig staan we nog wel 6 punten boven de streep. Het wordt tijd om de bezem weer eens door de gehele organisatie te halen, als we op deze manier doorgaan kunnen we over een paar jaar onze wedstrijdjes gewoon op Papendal afwerken.

Rooie
Forum oldschool
Forum oldschool

En wat brengt die Henk een strijd in het team he...
Wat een flut trainer zeg

Emilio
+100 posts
+100 posts

Unread postby Emilio » 30 Oct 2016

Ben d'r alweer klaar mee.
Na afgelopen woensdag al na de uitspraak van Kashia dat ie blij was met de minimale weerstand van RKC.
Elke keer na een midweeks bekerduel roept ie dat. Het is allemaal zo zwaar zoveel duels in een week.
We willen toch Europees spelen of niet.

Elk jaar op papier een aardig elftal, zo ook deze zomer.
Had er weer vertrouwen in, wederom lamlendigheid en weinig beleving.
En dan vooral op de momenten dat je een gaatje kunt slaan op de ranglijst.
Zit gewoon in de clubcultuur gebakken. Lekker 10e worden.
Last edited by Emilio on 30 Oct 2016, edited 1 time in total.

Damion
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Damion » 30 Oct 2016

Rooie wrote:

Die jongen is leuk om ballen af te pakken, aan de bal is die net zo goed als ik...

Ik had niet door dat hij zó slecht was... :bigsmile:

nikos demis santi
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby nikos demis santi » 30 Oct 2016

LuubHoeffen wrote:
fatih terim wrote:Och nu ineens kut Kashia... normaal altijd het lievelingetje in Arnhem. Niet voor mij in ieder geval :fp:

Het is altijd al een overschatte voetballer geweest, nauwelijks beter dan vd Werff die overal altijd afgezeken wordt. Als aanvoerder ook nooit kunnen overtuigen. Kashia heeft wel mooi miljoenen hier in Arnhem in z'n zak gestoken. Bovendien is hij zo begaan met Vitesse en Nederland dat hij na 6 jaar nog geen woord Nederlands spreekt :crysmile: Saaie interviews met de standaard termen als total-offday en easy-goals. GAAAAAPPPP :kots: Het is jammer dat onze Rus geen zak om voetbal geeft, want onze Waalwijk clan heeft nu toch wel lang genoeg mogen aankloten? Dit gaat nooit meer iets worden joh.

Wat jij nu zeg roep ik al drie jaar.gister geweest weet weer waarom ik er niet meer kwam .man man man en gratis kaartje maar wel 50 euro lichter

ACT

Unread postby ACT » 30 Oct 2016

Fraser voegt niks aan Vitesse toe. We hebben nog nooit zoveel punten verspeeld na op voorsprong te zijn gekomen. En dan zou hij de mentale weerbaarheid moeten vergroten!? Vitesse speelt zonder duidelijk systeem. Er zijn titaal geen automatismen in dit team. Geen enkele speler weet vantevoren wat een medespeler gaat doen. We spelen met vleugelspitsen maar houden het spel zelden breed en sturen nooit eens een vleugelspeler de hoek in. Het hangt aan elkaar als los zand.
Gisteren vond ik Vitesse goed beginnen. Een aantal keren kwam Vitesse er leuk door. Maar dan telkens is de voortzetting en de laatste bal zo ongelofelijk slecht... Zo kun je gewoon niet voetballen! In de opbouw worden ballen over een paar meter simpel in de voeten van de tegenstander geschoven. En dat zijn helaas geen incidenten. Na de 0-1, die weer eens lullig tot stand kwam, was het weg en heeft Vitesse, ondanks wat Fraser roept, allleen maar achter de feiten aangelopen. Als je een georganiseerd spelende ploeg wilt breken moet je twee dingen doen; 1 het veld breed houden 2 het tempo opschroeven. En wat zien we? Buitenspelers die voortdurend naar binnentrekken en eerder tegenwerken dan meewerken en een tempo van een vierdeklasser. Natuurlijk speel je tegen PSV en is dat niet makkelijk, maar je kunt je toch wel aan dat soort uitgangspunten houden? Maar wat hebben we nou aan buitenspelers die weinig tot niks toevoegen...? Die Tiga zwerft over het hele veld alsof hij een soort Maradona is. Maar die zou nu zijn tempo nog kunnen bijbenen. En het levert allemaal geen ruk op. We creeren tegen Nek en PSV in 180 minuten misschien drie, vier kansjes bij elkaar. Lijkt mij iets om over na te denken. En dan hebben we een trainer die ons met Feyenoord en Ajax vergelijkt... Daar word ik dus moedeloos van!

Lexie
Since 1892
Since 1892

Unread postby Lexie » 31 Oct 2016

Het valt mij ook een beetje tegen allemaal
Image ImageImage

Image

Damion
Forum oldschool
Forum oldschool

Unread postby Damion » 01 Nov 2016

ACT wrote: En dan hebben we een trainer die ons met Feyenoord en Ajax vergelijkt... Daar word ik dus moedeloos van!

Te idioot voor woorden, natuurlijk.
Van de andere kant, de Vitesse-trainer die roept 'Laten we eens allemaal normaal doen, 5e tot 7e is realistisch en meer zit er absoluut niet in', wordt ook niet gepruimd.

Maffe-Rik
Toe dan!
Toe dan!

Unread postby Maffe-Rik » 01 Nov 2016

Heel droevig allemaal :shootme:

Return to “Wedstrijden”